باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

یک روز رویایی...

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

یک اتفاق دیگر...

به وقت امروز...

زیارت حرم معصومه سلام الله علیها،آن هم بعد از دوسال سنگین چسبید...

علل خصوص که هوا هم نم نم می بارید بر دل زائران آمده از راههای دور و نزدیک...

و اما رسم همیشگی...

لیست امسال مشهد را نگذاشتم چون انتهایش برای حضرت روضه باز خوانده بودم از مصائب دوری حجت خدا و مشکلاتمان...

..........................

تصمیم به نوشتن اسامی که گرفتم نه خودکار داشتم نه کاغذ!!!

مجبور به قناعت به دارایی های اطرافیان شدم...

دیگه همه جوره باید ببخشید!!!

******

۹۴/۰۱/۰۹
باران...

نظرات  (۲۴)

ای جان
منو دوبار نوشتی

ممنونتم

ان شاء الله زیارت پر معرفتی بوده باشه
:*
پاسخ:
خوبه دیگه دوتا حاجت می گیری پس...
سلام.. 
زیارت قبول..
سورپرایز شدم از بودن اسم :)
حاجتت روا ان شاالله. 
پاسخ:
سلام
قبول حق ان شاالله...
قابلی نداشت...
همچنین...
چقد خوب
دلمون هوایی حرم شد
یا صاحب الزمان
من از این دنیای ضدِ تو بیزارم
این نفس ها، بی تو می دهد آزارم!

+تشکر بی نهایت از اینکه به یادم بودید
پاسخ:
سلام
زیارت دلیتون قبول باشه ان شاالله...
خواهش می کنم...
واقعا؟
زیارتتان قبول ان شالله...
ممنون از اینکه مارا در شهر خودمان نیابت فرمودید...
پاسخ:
چی واقعا؟!!!
ممنون...
شهر،شهر شماست...حضرت که عمومیت دارند...هرچند مجاورین خوش سعادت تر هستند...
سلام
پس اسم سید مهدی کو؟!!!!!!!!!!!!!
ممنون که به یاد من هم بودی...
پاسخ:
سلام
شما و سید مهدی دارید مگه...اسم شما و ایشون فرقی نداره که!!!
خواهش می کنم...
سلام

دست شما درد نکنه

زیارت قبول

ممنونم از لطفتون
ان شاء الله کربلایی بشید

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...
قبول حق...
وظیفه بود...
بی نهایت سپاس...
سلام بر نم نم بانو
خوش بسعادتت بانو جان
ممنون که یادمون کردی خواهر جان

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...
سلام باران جان
زیارتتون قبول
یه دنیا خوشحال شدم که به یادم بودید

یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش می کنم...
جای شماها خیلی خالی بودا!!!
یاعلی علیه السلام
با مطلبی در مورد خطراتی که انقلابیون را تهدید میکند...


حیف...انگار اسم ما جا موند...
پاسخ:

سلام

بر اساس اسامی کامنتها نوشته شد این لیست...

و "سایر دوستان" هم به همین جهت نوشتم که اگر کسی از قلم افتاده از اصل ماجرا خارج نباشد...

سلام بانو
زیارت قبول

پاسخ:
سلام عزیزم...
ممنون...
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۲۷ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
اگر پست و مقامی به شما داده شد که از عهده اش برنمی آیید حتما استعـــفا دهید؛ این یعنی "شرافــــت"
.
مطالب وبلاگتون واقعا عالی هستن، به ما هم سر بزنید :)
سلام

اومدم یه سری بزنم ...
پاسخ:
سلام
خوش آمدید...

سلام
زیارت قبول..
تو لیست بعدی از قلم نیافتیما!!
ان شاء الله روزی دوباره..
یا علی
پاسخ:
سلام
شما دعا بفرمایید مجدد طلبیده بشیم،به روی چشم!
 سرای بارانی خوش آمدید...
یاعلی علیه السلام...
دو تا هم خوبه
اون گنده گنده هاش باشه لدفا
پاسخ:
دیگه هرطور صلاحتون باشه همون رو مقدر می کنند دیگه...
...........................
ضمنا،منتظر قلم زنی مجددتون هم هستیما!!!
زود برگرد!!!
چشم بانو
اطاعت امر
:*
پاسخ:
نفرمایید...لطف می کنید!!!
چشمتون بی بلا...
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۰ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
زیارت قبول
پاسخ:
سلام
ممنون...
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
زیارت قبول
اصن کلی خوشم میاد اینجوری مینویسیا!
ان شالله  دوتا هم بزودی بنویسی 
یکی مهربان ارباب
یکی برادرشون
و ما کلی بذوقیم
پاسخ:
 ممنون...
خوش آمد شما سبب شادی ماست...واس ماست!!!
................
هعی...
ما روسیاه ها رو که نمی طلبن...
....................
 باشد آقا کربلا مال خوب ها...
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
سلاااااااااااااااااااااااااااااام به به 

ذوق زده شدم بسی ..
خیلی ممنونم که یادم بودید .. معرفت تون رو عشقه خواهری جان ...
ان شاءالله حاجات تون براورده بخیر :)

بواسطه عکس بیدای منطقه، وقتی دوباره دیدمشون بعد دو سال، یادتون کردم 
میگن دل به دل راه داره ها!
:))

بازم ممنون

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...
کمترین کاری هست که از دستم برای دوستان با محبتی چون شما و برخی همسنگران برمیاد...
ان شاالله حاجات شما هم برآورده بشه...
بله و ممنون که بیادم بودید...
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و نور و نورٌ علی نور و خالق النوری
تو از تصور خاکی نشین ما دوری


تو آن دعای رسولی که مستجاب شدی
برای خانه ی خورشید آفتاب شدی

یگانه دختر احمد شدن مراد نبود
برای ام ابیهایی انتخاب شدی

تو مرتضی نشده این همه صدا کردی
تو مصطفی نشده صاحب کتاب شدی

علی به پای تو شد ذره ذره آب و سپس
تو هم به پای علی ذره ذره آب شدی

تو عادلانه ترین فیضی و دو تا نه سال
نصیب روح نبی و ابوتراب شدی

تو آفتاب رسولی و آسمان علی
تو روح سینه ی پیغمبری و جان علی 


شب سیاه بگیرد تمام دنیا را
اگر ز خلق بگیرند نام زهرا را


میلاد دخت نبی مبارکـــ
:)
پاسخ:
ممنون...
بر شما هم مبارک...
یا کریم 
سلام عزیز من 
خوبی ؟
من این پستو دو سه روز بعد از انتشارش خوندم اما نشد تا الان براش نظر بذارم . 
نمیدونم باید از تو تشکر کنم که حتی فاطمه خانوم ما رو یادت نرفته تو دعای حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام یا از حضرت معصومه که یاد منو تو حرمش برای دومین بار تو عید طلبید و اشک شوق ما رو جاری کرد . همون روز که شما حرم بودی یا یک روز قبل یا بعدش ، دخترعمه ام هم پیامک داد که حرم ایشون هستن وحاجت بخوام!!
عاقبت بخیر باشی باران مهربان 
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
مگه میشه شما خانواده ی خوشبخت رو فراموش کنم...
ان شاالله سالم و صالح و سلامت باشه...
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام و عرض تبریک ایّام

درصورت تمایل بجمع دوستانه هم بپیوندیم (لینک شدن)
التماس دعا / یازهرا
پاسخ:
سلام
تبریک...
چشم...
سلام

من نام دخترم را فاطمه س گذاشتم؛ زیرا خدای عزوجل فاطمه س و هر کس که او را دوست دارد؛
از آتش دوزخ نگه داشته است.
پیامبر ص

عیدتون مبارک
تشریف بیارید؛خودنویسی ها و عیدیتون رو بگیرید.

التماس دعا

یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
چقدر عالی...
ممنون...
سلام

ولادت خانم حضرت زهرا و روز زن و تبریک میگم

دعامون کنید
پاسخ:
سلام
برشما هم مبارک...
محتاجیم به دعا...
سلام بر بانوی خودمون
عیدت مبارک عزیز دل
اینجا بروز نمیشود؟؟؟
پاسخ:
سلام خانوم سیب
می خوام این هفته یهو سورپرایزتون کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">