باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

خسته شدن...

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

این روزا چقدر زود و چه راحت آدما می گن که خسته شدن...

می گن که خسته شدن و خودشون رو هم مقصر این خستگی ها نمی دونند...

انگشت اتهامشون همیشه سمت مخاطبینشون هست که می گن؛

آهای!بله...بله با شمام!

شمای مخاطب،حواست هست که من رو دیگه خسته کردی؟!!!

اگر من مثلا جای یکی از این مخاطبین باشم می دونید جوابم چیه؟!!!

اول شما بگید،

جواب شما چیه؟!!!

۹۳/۱۱/۰۴
باران...

نظرات  (۲۱)

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

 "بعضی روزها 
 انسان فقط خسته ست

 نه تنهاست 
 نه غمگین 
 و نه عاشق
 فقط خسته ست!"

 (فاطمه راد)

من دیگه حرفی ندارم

:)



پاسخ:

پس از چی خستس؟!!!

ولی من اون روزا که می گفتم خسته ام واقعا احساسم خسته بود

دیگه خودت که اون روزا رو یادته:(

...........................

من اگر بودم می گفتم چرا خسته ای یا فکر می کردم چرا خسته ام اگر خسته هه خودم بودم!!!!!!!!!!

پاسخ:
یادمه:(
..........
آها...این چرایی ها خیلی مهمن!!!
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۰ منورالفکر
مخاطب یعنی خسته میکنه؟
یا
برای توجیه میگن از دست مخاطبشونه که خسته شدن؟

نمیدونم
ولی
راحت میگن خسته شدم
منم
به همین راحتی میگم اگه خسته شم

آدمی که خسته است اصلا حوصله دلیل و واکنش نداره.خسته است دیگه.میذاره میره
پاسخ:
تازگیا خیلی از واژه ی خسته دارن استفاده می کنن جوونا...
به اندازه ی کل خسته های استفاده شده در تاریخ حتی...
زیاده!!!
جوون و انقدر زود خستگی؟!!!اصلا جوانی و خستگی اجتماع نقیضینه از نظر من...
من که خودم خسته ام!
کلا از زندگی خسته ام
از خودم خسته ام
کسی هم باعث خستگیم نیست
پاسخ:
چرا خودت از خودش خستس؟!!!
چی کارش کردی؟!!!
..........
خسته نباشید خانوم سیب...
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خسته ان دیگه
شاید از خودشون!!
منم موافق نیستما
منتهی هرکسی یجور خستگی در میکنه هرکسی یجور خسته میشه
پاسخ:
چرا تازگیا جوونامون انقدر خستن؟!!!
حتی از خودشون به قول شما...
زود نیست یکم؟!!!
خسته نباشید!
پاسخ:
همین؟!!!
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۸ کمی بودن ...
میگم بیامن خستگیتوازتنت دربیارم!

امام صادق(ع):

دعا،تقدیرالهی راتغییرمی دهد...هرچندمحکم وقطعی باشد
پاسخ:
آهان...به شما می گن رفیق!!!
چه گهربار!!!

اگر همه ی دنیا مارو تحریم کنند خدا با ماست

اما اگر خدا تحریممون کنه،از دست هیچکسی کاری ساخته نیست

بزرگترین تحریم بشریت توسط خدا صورت گرفته

مهدی(عج)رو بر ما تحریم ک
ردند

چون قدرشناس یازده مهدی اول نبودیم

پاسخ:
درسته...
اللهم عجل لولیک الفرج...
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۵ منور الفکر
خب این اون خستگی که به سن و سال مربوطه نیست
به شرایط خودخواسته وابسته است
و
اصولا چون تحرک و نقش آفرینی انرژی مضاعف و کمی دشواری می طلبه
و
ما ترجیح میدیم سر بی درد و دستمال و اینارو
نتیجتا میگیم خسته ایم.خسته..متوجهید؟!
پاسخ:
خسته نباشید جوانان با سیاست!!!
:)
بعضی از مخاطبا باعث خستگی میشن
بعضی خستگی ها هم از تنبلی خود آدم
بعضی ها هم فقط شکل کار هستش !
پاسخ:

سلام

این آخری واضح نبود...

یعنی حالت خستگی
پاسخ:

اِ!!!

واقعا؟!!!

یکجورایی الکی سیاه نمایی کردن...بله؟!!!

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۲۸ منور الفکر
فکرکنم جناب مجیر این تیکه که گفتن بعضی مخاطبا باعث خستگی میشن رو
به در گفتن دیوارا بشنون!
شما بودید توی وب احسن گفته بودید از بس رفتیم توی خونشون بحث کردیم.خسته شدن از دستمون؟!
الان حرف شمارو تایید کردن یعنی؟
پاسخ:

سلام

موافقم فکر کنم با زبان بی زبانی همین ها رو گفتند...

ای...بگی نگی ناسزا بار مخاطب کردند...:)

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۳۹ منورالفکر
عجب!
دعا کنیم برای همه خودمون...
پاسخ:

دعا کنیم که چی؟!!!

خستگیا در بره؟!!!

سلام بانوباران
تازگیاخیلیاخستن!چراآیا؟!
البته منم خسته ام شایدازخودم شایدم...
ان شاالله که شماهیچ وقت ازهیچکس وهیچی خسته نشین:)
پاسخ:
سلام
ممنون از مهربونیات...
جوون که خسته باشه ریشه در بستر اخلاقیات و اجتماع داره...
والا ماهیت جوون و خستگی کاملا در تضاد هم هستند...
جوان باید گوله ی انرژی باشه...اما خستس!!!
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هه جوونامون خود درگیری دارن خو!

خستگی زود رس گرفتن

چرا خیلی بده !!

:)


پاسخ:

آخه چرا جوون مسلمان ایرانی شیعه باید به این روز و روزگار در بیاد؟!!!

۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۹ کمی بودن ...
حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۲ چشم چشم دو ابرو
خسته نباشی !
پاسخ:
خوبه...
خسته نباشن!!!
ان شاءالله...
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۴ کمی بودن ...
هرکه احسانی به شماکرد
تلافی کنید
گرنداشتید
دعاکنید
به قدری که بدانیدجبران شده
پیامبرصلی الله علیه واله وسلم

پاسخ:
گر محقق شود دنیا گلستان می شود...
سلام
فکر کردم نوشته بودید " آهای ابله " چون کنار " آهای " علامت تعجب بود ( ! ) و " بله " هم به این علامت چسبیده بود ، نزدیک بود سوء برداشت بشه ، به هر حال شرمنده

+
بستگی داره به اینکه واقعاً قیافم خسته کننده باشه ، که حق داره ، اما اگه دنبال بهانه میگرده بدجور عصبی میشم ...
امیدوارم من شما رو خسته نکرده باشم
موید باشید
پاسخ:
خوب شد رفع سوءبرداشت شد...
دشمنتون شرمنده...
منم ازشون اول عصبانی شدم،حق میدم!!!
خواهش می کنم این چه حرفیه،نفرمایید...
کی خستس؟ دشمن...

سلام

گاهی شرایط خاص زندگی ها و فضاهایی که هرکس درش قرار میگیره و ما خبر ازش نداریم باعث خستگی میشه
اما قبول دارم هی گفتنش مخاطبین و خسته می کنه
پاسخ:
سلام
فعلا که خودی ها کم آوردند...
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۰ منتظر المهدی


باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
(عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
 میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
را ارسال نمایید 
باتشکر .
آجرک الله یامهدی

پاسخ:
سلام
چه خوب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">