باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

روز بارانی...

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

به نام خالق باران؛

اینکه آسمان ذهنم چرا صاف نمی شود را نمی دانم؟!!!

کلمات می آیند و نانوشته می روند...مثل حرفهایی که طی این یکسال آمدند،اما ناگفته مانده اند!!!

امروز روز تولد بـــــــــــاران بود...روز بزرگ شدن من!!!

امروز برگی دیگر از زندگی ام ورق خورد و من پله ای بالاتر رفتم!!!

امروز هم مثل هر سوم اردیبهشت دیگری از ابتدای صبح زیر هجمه ی ابراز محبتهای دوستان و اعضای خانواده، عرق شرم به پیشانیم نشست!!!

امروز هم قبل از فوت کردن شمع تولدم آرزو کردم،اما(!)چقدر آرزوی امسال متفاوت بود از هرسال دیگری!!!

امروز هم باز دوباره دهانمان طعم شیرین کیک تولد را چشید!!!

امروز هم کادوها را مثل هر سال دوست داشتم!!!

امروز اما...

با وجود تمام خوبی هایش یک چیزی کم داشت انگار...چیزی یا حتی کسی را!!!

+امروز...گویی آسمان هم میدانست دل باران ابریست...سخت باریدن گرفت!!!

++حدودا یک هفته هستش که اذانی(+) که از مسجد پخش میشه رو عوض کردند...تعداد جوانهایی که به مسجد میان برای نماز بیشتر شده...

گاهی کار فرهنگی خیلی هم سخت نیست!!!

+++اللهم عجل لولیک الفرج

۹۳/۰۲/۰۳
باران...

نظرات  (۱۸)

سلام
تبریک میگم :)
ان شاءالله سال بعد چیزی یا کسی رو کم نداشته باشید 
پاسخ:
سلام
ممنون
کاش سالی بیاید که همگی چیزی یا کسی را کم نداشته باشیم...
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۱۸ آیا میدانید؟

سلام
وبلاگ آیا می دانید با مطالب عجیب و متنوع افتتاح شد
تشریف بیارید
ممنون یا حق

سلام
به روزم با "چرا با چادر قهری ؟!"
هر وقت حوصله داشتین ، یه سر بزنین ...
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۶ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
با مطالب زیبا و جالبی از اهل بیت و اسلام و ..... به روزم 
اگر نبینی پشیمون میشیا!
نظر یادت نره .
:)
اگر مایلید تبادل لینک کنیم در بخش نظرات وبلاگ عنوان نمایید.
با آرزوی موفقیت بسیار
یا علی (ع)
سلام بارانم
حالا چون تو هوای اسمونت ابریه،ما باید زیر سیل بمونیم بشیم موش اب کشیده؟؟؟!!!!!!!!!!!
تولدت رو دوباره تبریک میگم 
وسط این شلوغ پلوغیا چه جای تولد گرفتن بود خو!!!!!!!!!!
کلی بهتون حسودیم میشه روی ماهشون رو از طرف من ببوس
بوس بوس بوس
پاسخ:
سلام آتنا خانوم گل
از خدات باشه زیر باران رحمت خدا موش آب کشیده بشی!!!
شما جای این همه تبریکات رنگ و وارنگ زحمت بکش کادو رو رد کن بیاد...مدیونی اگر فکر کنی من از کادو می گذرم!!!:))))))))))
خودمم غافلگیر شدم...مامان یدونست یعنی!!!
نمی خواد حسودی کنی،بچت حسود میشه ...
ممنون ممنون ممنون
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)

تولدتون مبارک....

چقدر هم خوب نوشتید...
چیزی را یا حتی کسی را...

ان شالله تولد 100 سالگی
پاسخ:
ممنون...

کادو؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

کیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

چی میگه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخ قلبم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!o0

___________________من مردم_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پاسخ:
خدا رحمتت کنه...

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۰ چشم چشم دو ابرو
سلام ...

تبریک ...

اصلا به نظر من که درستشم همینه که گاهی دلمون برای بعضی چیزها یا بعضی اشخاص بگیره و تنگ شه ...

به شرط اینکه بعدش بشینیم با خودمون دو دو تا چهارتا کنیم ببینیم تو اون شرایط بهترین کار ممکن برای رفع دلتنگی چی میتونه باشه ...

+++ اللهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ:
سلام
ممنون...
گاهی تردید مانع انجام بهترین کارها میشه...
اللهم عجل لولیک الفرج
یا رفیق
سلام بر بارانی عزیزم
من کم پیدا شدم و فراموش کردم بارانو یا شما منو فراموش کردی ؟؟؟!!
من که خبر می گیرم ازت :((
راستی تولدت مبارک بانوی اردیبهشت . میگن اردیبهشت یعنی اردوی بهشت ! پس تولد شما مثل بهشت بوده چون با اردوی بهشت خیمه زده رو زمین !!
راستی عکس پست و آهنگ بسیار متناسب و پرشور بود . :)
من هنوز هم گاهی که یادت می افتم تو دعا می گم : خدایا بارانی رو سبک کن
رستگار باشی و خوشبخت
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام بر دوست پر انرژی...
چه خبرا؟!!!
نگو...من کلی بیادتم!!!
نخواستم مزاحم اوقات دونفرتون بشم بده؟!!!
ممنون...آره دیگه اردیبهشتی ها یه همچین فرشته هایی هستند...بدون هیچ ادعایی خیمه ی بهشتیشون رو بر روی زمین پهن کردند!!!
چشمات قشنگ میبینه دوستم...
فقط گاهی بیادم میفتی؟!!!:((
کاش دل باران به وسعت آسمون بود تا میبارید و سبک می شد!!!
ممنون...
اللهم عجل لولیک الفرج


سلام....
تولدتون مبارک...خیلی هم مبارک
به قول دوستتون ایشاالله سال دیگر چیزی یا کسی را کم نداشته باشید...
راستی کیک ما چی شد؟؟
التماس دعا برای اینکه خدا از سر تقصیراتمان بگذرد
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام
ممنون...بسیار ممنون!!!
انشاالله با ظهور منجی همگی گم گشتمون رو پیدا می کنیم!!!
...:l
محتاجیم به دعا...
یا علی (علیه السلام)...
سلام بارون نم نم ...
همه ی باباها یه روشی دارن که باید کشف بشه!
فک میکنی بابای ما هم راحت رضایت میداد، به اعتکاف و راهیان و ....

بهشون بگو جای بدی که نمیخوام برم، میخوام برم آدم بشم و از این حرفا ...!
ببخشید جسارت نباشه ها ، شما آدم هستی، برای زبون ریزی پیش پدرت از این حرفا بزن.

قدیم ترا که بابام اجازه نمیداد بعضی جاها برم، مثل گربه خودم و لوس میکردم ، آخرشم میگفتم: بعضی دخترا میرن هزار جای ناجور ، با هزار تا آدم ناحسابی! بعد دختر شما میخواد بره "مثلا" اعتکاف، چرا  جلوی تغییرات مثبت من و میگیرین؟ دوست دارین منم مثل اون دخترا باشم؟!

ان شاء الله بازم هر چی که صلاحه همون بشه.
موفق باشی بارون جون.
یاعلی
پاسخ:
سلام جامانده جان...
تا به حال به خاطر نمیارم خودم رو برای کسی لوس کرده باشم...
اعتکاف رفتن رو دوست دارم اما رضایت قلبی پدر برام مهمتره...
انشاالله...
ممنون...
یا علی(علیه السلام)...
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۲ حسین آرمان است
سلام
تولدتون مبارک
شما با نام "باران نم نم " لینک شدید
ممنون میشم بهم سر بزنید
پاسخ:
سلام
ممنون
چشم سر میزنم...
یا نور
سلام گلم
خب نخواستم دروغ بگم در مورد به یاد افتادن و نیفتادنت!
راستشو بخوای خودمو هم از یاد بردم چه برسه دیگران !!! فقط هر از چند گاهی که فرصت خلوت کردن حسابی با خود و خدا پیدا می کنم ، شروع می کنم به دعا کردن و یاد کردن دوستان و انجام دادن وظایف دیگه .
کاش باران نگاهشو به خاک تغییر میداد ! اینطوری مطمئنا بهتر بر زمین زندگی اش می بارید و سبک سبک می شد .
باران ! مراقب باش مدیون دلت که آبادش نمی کنی نشی ...
هر چند بعضی ها میگن دل ،خرابش خوبه اما به شرطی که این خرابی آغاز یه ساختن دوباره باشه چرا که تو هیچ خرابه ای جای زندگی نیست !!
راستی اون + که برای اذان گذاشتی نمی خونه چرا ؟؟منظور خطا میده ...
 
شاد باشی و آروم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
درکت میکنم...
کیفیت دعا و بیاد بودن مهمه خانوم خانوما...
باران امروز چیزی را دانست که سبک شد...
آنچه را که حقیقت بود دانست و راحت شد...
دل من خراب نبوده و نیست!!!
جاش امنه امنه!!!
لینک اذان درسته که...
شادهستم و آروم!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
یا شکور
سلام بارانم !
خداروشکر ...
ان شاء الله همیشه سبک باشی در بال زدن ... زنده بودن و زندگی کردن

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام عروس خانم پرانرژی
ممنون...همچنین!!!
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.

پاسخ:
سلان
سلامت باشید...
جهت مطالعه ی پست خدمت می رسیم....
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
پست جدید هم که نمیذارید ...
:)

موفق باشید
پاسخ:
وقت کنیم میذاریم...
تبریکی کاملا با تاخیر
هم بابت تولد
هم بابت اردیبهشتی بودنتون، اونم سوم :)

+گاهی آسمان خوب با دلِ آدم، همزادپنداری می‎کند...

+این نوای اذانِ انتظار را بسیار دوست می‎دارم...
پاسخ:
ممنون...
بله...
من عاشق این نوا هستم...
ساعت کوک می کنم گاهی قبل از اذان صبح بلند میشم تا فقط به صدای اذان تو خلوتی شب گوش بدم...
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۸ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
منم نگفتم ربطی به وقایع88  داره :)
گفتم شاید دانشجوی ورودی 88 باشید. آره؟
چه رشته ای؟

اهل کجایید؟
پاسخ:
...!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">