باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

نیا باران...

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ق.ظ

نیا باران!!!

زمین جای قشنگی نیست؛ 

من از جنس زمینم، خوب میدانم، 

که اینجا جمعه بازار است و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند... 

نیا باران!!!

زمین جای قشنگی نیست؛ 

من از جنس زمینم خوب میدانم: 

در اینجا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند... 

نیا باران!!!

پشیمان میشوی از آمدن؛ 

زمین جای قشنگی نیست؛ 

در ناودان ها گیر خواهی کرد... 

نیا باران!!!

در اینجا قدر نشناسند مردم؛ 

در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه میگیرند...

نیا باران!!!

زمین جای قشنگی نیست؛

من از اهل زمینم خوب میدانم،

درختان با تمام حجب و شرم خویش

درون خاک، پنهانِ پلید خویش را پنهان نموده سر به خوش رویی به سوی آسمان بردند...

نیا باران!!!

زمین جای قشنگی نیست؛

من از اهل زمینم خوب میدانم،

که جوی آب ...

این یکتا روتن صاف و بی کینه

و این آیینه ی احساس

به هر گل می رسد در راه دلش را می برد با این نوای خنده انگیزش،

و گل را می کند وابسته با چشمان براق و سحر خیزش...

نیا باران!!!

زمین جای قشنگی نیست؛

من از اهل زمینم خوب میدانم،

که دریا می خورد باران

زمین هم می خورد باران و می رویاند این حرزه علف ها تا مزارع را کند ویران.

نیا باران... نیا باران... نیا باران !!!

۹۳/۰۱/۱۷
باران...

نظرات  (۲۰)

یهو میای سه تا سه تا
یهو نیستی سه ماه سه ماه

باران میترسم بیایی

و در دریای دنیا

غرق بشی

نیا باران ...

سلام

خدارحمتشون کنه

نظرات پست قبلی بسته بود اینجا مزاحم شدیم

۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حالا با شعر که مشکلی ندارم 
منم یروزی به این معتقد بودم  که نیا باران...

باران را دوستدارم چون رفتن بلد نیست....
:)
بارون نباس بیاد
با چنتا چیزِ دیگه...
از بس که اینجا قدرشو نمی‎دونن
اما میان و میان
چون اونا که می‎فهمن...
یا رب
سلام دوستی 
یاد غربت مولامون افتادم :(((

شروع سال 93 برایم واقعا نو بود آسمانی و زمینی !

با " فاطمه ی او " به روزم و منتظر کوک توجهتان
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۲ محمد مهدی یوسفی
سلام

مطالب جالبی دارین

اگر لایق دیدید به وبلاگ من هم سر بزنید

برای تبادل لینک هم کافی ست که مرا با اسم بیضاء لینک کنید

لینک شما هم در وبلاگ من ثبت شده است !
بیا و مرحمی بر زخمهای کهنه من باش
ببار این بار ای باران، برای من
ببار اینجا، همین جا در دیار من
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۱۰ خـــــادم الرضــــا
من از اهل زمینم خوب میدانم .... +++ :)

با مطلب "دیپلماسی خفت بار" به روزم ...
موفق باشید یاعلی
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۲۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چرا اجازه ی نظر به پستاتون نمیدید؟؟؟

صوت عالی بود...

سلام
با مطلب "سلام مادرم" به روز هستیم
تشریف بیارید

یا کریم
سلام دوست کم پیدام !
پست جدیدت بارانی اصل بود ...آهنگ هم خیلی زیبا بود .ممنون

البته جمله ای که در مورد عشق و دوست داشتن نوشتی رو خیلی متوجه نشدم !
رستگار باشی دوست خوبم
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۹ محمد مهدی یوسفی
سلام
به روزم با " دلیل این همه امیدواری ... "
هر وقت حوصله داشتید ، به بیضاء سر بزنید .
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۰ محبان حضرت مهدی

سلام بزرگوار  ممنون از حضورتون وتشکر از اینکه یکی از کدهای   نوای وب ما استفاده کردید اگرماراقابل دونستین بانام محبان حضرت مهدی (عج) لینک کنید
با عرض سلام 
بالاخره بعد از مدت ها تونستم به روز کردن خود را به شما اطلاع بدم.خوش حال میشم سر بزنید.
یا علی

یا صاحب الزمان!

این بهار یک اتفاق خوب کم دارد...

"رخ بده"

 

عیدتون مبارک

التماس دعا

من دلم آسمون میخواد...
التماس دعا
من مطلب بالایی رو خیلی دوست داشتم بعد از مدتها در اینجا به طور جدی
قشنگ بود حقیقتن
جز اون هر کسی .. اولش

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تبریک میگم....

عیدتون مبارک....

تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:

امام صادق علیه السلام :
مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .

الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614

..............

* ضمنا دعوتید به....

معرفی کتاب* بادبادک باز*

http://heyateketab.blog.ir/

سلام
به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی