باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

آمده ام شاه پناهم بده...

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ

مدد خواهید تا شوید غم دل را به مژگانش...

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید // صدای بال ملائک، عجیب می آید! 

سلام! ضامن آهو، دل شکسته من // به پای بوس نگاهت، غریب می آید!

.............................................

پ.ن:(+)

***پ.ن:دعاگویتان هستیم...لیست رو چک کنید که از قلم نیفتاده باشید(+)

پ.ن:این چند روز مُدمم را می گذارم تهران بماند...حتی تلفن همراهم را شاید خاموش کنم...پشت برگه ی لیست اسامی،قبل از آنکه بیندازمش در ضریح می نویسم؛

"و تمام کسانی که دوستداشتن الان اینجا باشند و نیستند"

اینجوری اگر تو این چند روز هویتی جدید سر به سرای بارانی زد دلش نمی سوزد که چرا دیر رسیده!!!

پ.ن آخر:حلال بفرمایید!!!

یا حق...

۹۲/۱۱/۲۱
باران...

نظرات  (۲۷)

سلام!

وای ممنووووووووون.

ممنون که اسم منم بود. :)

خعلی دلم هواییه!

زیارتتون قبول.

التماس دعااااااا

درود برشما
زائری بارنی ام،آقا به دادم می رسی؟
بی پناهم،خسته ام،تنها،به دادم می رسی؟
گرچه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی؟
(التماس دعا)
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۶ چشم چشم دو ابرو
زیارت قبول ...

به شدت ممنون که به یادمون هستید ...

الآن منم که فردا دارم عازم میشم (ایشاالله) باید چنین لیستی آماده کنم ؟؟؟
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۰۰ دکـ لـ مـ هـ
تمام اطرافیانو دوستان این چندوقته رو یا مشهد بودن یا دارن می‎رن مشهد...
یکی به دادِ دلِ ما برسه!
خیلی ممنون... اولین باری بود دیدم که یک نفر این چنین به فکر بقیه باشه... واقعا از ته دل احساس آرامش کردم... انشالله امامِ رعوف(ع) هواتون رو بیشتر از همیشه داشته باشه.
+ دعا کنید به زودی نصیب امثالِ ماهم بشه
یازهرا

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۲ نازنین روانبخش

سلام

ممنون از لطفت گلی

حیلی محتاج دعای بنده های خوب خدا هستم

دعا کن ادم بشم ...

یا علی

انشا... زیارتت قبول باشه
چه حس خوبی ست شبی را با بغض و دلتنگی حرم گذرانده باشی و بعد ببینی یک زائر بامعرفت قرار است اسمت را به آقا بگوید .. ممنون . از طرف ما سلام هم برسانید ..ورودی صحن انقلاب..
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...
چه صوتی گذاشتی.....
:(

انشالله سلامت بری و برگردی و البته دست پر
زیارت با معرفت ....
:)

سلامم رو به آقا برسون.....
و کلی التماس دعا به زائر امام آرامش...
سلام و درود خدا
بسیار خوشحال شدم.
ممنون.
انشاالله قله نشین کوی معرفت باشید.
انشاالله از شراب حقیقی رضوی سیراب شوید.
التماس دعا
سلام و رضوان خدا
ممنون و متشکر..
سفرتان به خیر و با برکت. انشاالله با دست ِ پر اجابت برگردید و با یک دل ِ پرنده تر.

به شکوفه ها به باران، برسان سلام ِ ما را..
التماس دعا
یازهرا سلام الله علیها
نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول
بیا بگو نتکانند پادری ها را ...
سلام
امروز احوالاتم مناسب نبود ، دلم خوش شد دیدم توی لیست هستم
دعامون کنید
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۶ آتنا و آقا سید مهدی

چرا اقامون رو ننوشتی تو لیست؟!!!!!!!!!!!

بابا...با معرفت!مرسی که منم تو لیست بودم:)))

دلم برات تنگ میشه شیطون خانم!!!!!!!!!!

از طرف ما هم روی ماه حضرت رو ببوس و بگو ما رو هم بطلبه آقا...

سفر بی خطر انشاالله


به شکوفه ها به باران، برسان سلام ِ ما را..
سلام
وبتون بی نظیر بود
دلم هوای حرم امن امام رضا را کرد سلام منم برسون و بگو ....
سفرت بی خطر
سلام
من اولین باره که به وبتون میام...خوشحالم که همچین موقعی اومدم...خیلی خوشحالم
امروز صبح یه پست گذاشتم درباره ی دلتنگیم برای مشهد و الان تو وب شمام.
میشه اسم منم به لیستتون اضافه کنید...
التماس دعا

من می خواستم بگم من رو هم دعا کنید
دیدم اون ته مَها اسم منم هست
یه جورایی ذوق مرگ شدم
تازه می خواستم از لج اینکه یه وقت اسمم نباشه بگم با این کار می خواستی بگی خطت خوبه !
که از این کار هم پشیمون شدم و نگفتم !!!
نمی دونم از کی باید تشکر کنم هر چی دارم فکر می کنم من ، باران نم نم یادم نمیاد؟
اون عکس رو واسه یادگارو save کردم
از چ چ دو ابرو هم ممنون
اصلن از همه ممنون
اذان شدم رفتم نماز دعای گوی همه تون

سلام علیکم .
زبان قاصر است . . . خداوند جزای خیرتان دهد.
سلام گرم این حقیر را به آقا برسانید و  از قول بنده بفرمایید : آقا شرمندم . . . خودشان می دانند!
التماس دعای عاقیبت بخیری 

سلام
خیلی خوش به سعادتتون...
واقعا خوش به سعادتتون
خیلی سلام برسونید به آقا
بگید بخدا دل ما هم براتون ی ذره شده
التماس دعا
ایشاالله برید و سلامت و با کوله باری پر برگردید
گوشی تان را هم خاموش کنید راحتترید...
یاعلی مددی
ممنون از اینکه اسم این حقیر را هم نوشتید
سلام علیکم
ممنون عزیزم ، وقتی دیدم چقدر بچه ها مثل خودم از اینکه اسمشون توی لیستت هست خوشحال شدن پیش خودم گفتم چقدر آسون میشه دلی بدست اورد و چقدر خدا خوشحال میشه از داشتن چنین بندگانی ...
مطمئنا بواسطه ی این دل ِ پاک و بی غل وغش ات زیارتتون هم مقبول واقع میشه و با دستی پر بر میگردی
انشا الله که خدا هم حوائج قلبی تونو بر آورده بکنه ...

بازم ممنون و التماس دعا
سلام
التماس دعا
اللهم ارزقنا...
خداوندا …!

دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ،

با لالایی مهربان خود ، آرام کن

تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم

  به نام خدا


سلام.


ان شاء الله که خوب هستید..


ممنونم از این که به یاد دوستان بودید!!


ان شاء الله سفر پر باری باشه و به اندازه ی کافی بهره ی معنوی ببرید.


دعا بفرمایید که حقیر توان مقابله با واقعیت ها رو همیشه داشته باشم.


التماس دعای فرج


یا علی

خیال ندارید به روز بشید؟

با عرض سلام و خسته نباشیددرخدمتم

با مطلب قدم اول سلوک از دیدگاه آیت الله جاودان

شانس آوردم کلی رفیق شناسا و غی شناسا دارم واسم دعا می کنن
با این همه دعا وضعم اینه
اگه این دعاها نبود
واقعن چی ازم در میومد؟
سلام 
زیارت قبول
به روزم
اول سلام
هر وقت میرم حرم یه سلام میدم از طرف کسانی که دوست داشتن اون لحظه جای من باشن ولی نیستن!
شباهت عجبی در نیت هامون بود خواهر گلم.
انشالله به حرمت دل پاکت و وسعت نگاهت، زیارتت قبول شده خانومی.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی