باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

بدون عنوان...

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

گرچه چون موج مرا شوقِ ز خود رستن بود

موج موجِ دل من تشنه ی پیوستن بود

یک دم آرام ندیدم دل خود را همه عمر

بسکه هر لحظه ، به صد حادثه آبستن بود

خواستم از تو به غیر از تو نخواهم ، امّا

خواستن ها همه موقوفِ توانستن بود

کاش از روز ازل هیچ نمیدانستم

که سقوطِ ابدم در پی دانستن بود

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت

همه ی طول سفر یک چمدان بستن بود...

(قیصر امین پور)

۹۲/۱۲/۱۷
باران...

نظرات  (۱۱)

زیباست
همین
پاسخ:
ممنون...
همین!!!
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۲۷ چشم چشم دو ابرو
عالی عالی و عالی ...

اما !!!
پاسخ:
اما؟!!!
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
که سقوطِ ابدم در پی دانستن بود
عالی بود...



+کلی خندیدم به متنی که واسه کپی گذاشتید :)
پاسخ:

ممنون...

دیگه دیگه...


ما چند روزی در این دنیا "میهمان" هستیم ...
پاسخ:

تنها چند روز...

زمان ناچیز است خیلی...

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۱۳ مجتبی نوری
گرد و غبار فاصله ها را تکاند و رفت

شعری به نام «فرصت دیدار» خواند و رفت


آمد غریب و خسته از این کوچه ها گذشت

هوش و حواس پنجره ها را پراند و رفت


یک لحظه وارد قفس خاطرات شد

قلب تمام خاطره ها را تپاند و رفت


گسترده کرد حس خوش انعکاس را

ما را به سمت آینه بودن کشاند و رفت


آمد، ولی نیامده انگار رفته بود

یک لحظه هم کنار دل من نماند و رفت


با رفتنش دل همه لحظه ها شکست

داغی به قلب زخمی گل ها نشاند و رفت

سید محمد نظاری

پاسخ:
ما را به سمت اینه بودن کشاند و رفت...
یا جمیل
سلام
چه عکس و شعر قشنگی!
شاعرش خودت بودی؟؟
اگه آره ، واقعا آفرین داری و اگه نه ، آفرین داری بخاطر انتخابت اما اسم شاعرو بنویسی بهتره .

یاد این افتادم :
گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

کیستم ؟ باز همان آتش سردی که هنوز
حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون عروس خانوم...

نه شاعرش رو فراموش کرده بودم درج کنم...ازبس دم عجله ای شد...

یاد خوب چیزی افتادی...

سلامت باشید...همچنین...

اللهم عجل لولیک الفرج
یک دم آرام ندیدم دل خود را همه عمر...

پاسخ:

حورانه...

عجب اسم نیکویی!!!


سلام، مایل به تبادل لینکید بسم الله"
شما لینک شدید.
یاحق
پاسخ:

سلام

بسم الله...

شما هم لینک خواهید شد...


یا جمیل
سلام باران گلم !
چقدر آهنگ قشنگ و با احساسی گذاشتی .لذت بردم .
بووووس

مست باشی مثل باران بهار!
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۴۹ علی بخشایش
سلام بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم!:
لینک دانلود:
http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

با تشکر 
علی بخشایش (سلمان)
09137189400
سلام
من بیضاء هستم . اسم وبلاگ من هم بیضاء است . اگر مایلید تبادل لینک کنیم من رو با نام بیضاء لینک کنید.http://bayza.mihanblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">