باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

دلم رو جا گذاشتم...

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

با شنیدن صدای سوت حرکت قطار،سیل اشک بود که از چشم همه سرازیر شد...مداح کاروان با نوایی سوزناک روضه ی وداع با حضرت رو می خواند و صدای گریه ها مدام بیشتر و بیشتر می شد...

و دل من اما،پیشم نبود و همانجا کنار قبر آقا جامانده بود...اشکی به چشم سر نداشتم اما طوفانی در درونم غوغا می کرد...

امروز صبح...راه آهن تهران...آمدیم خانه...بنه باز کردیم...زندگی در این شهر آغاز شد...

اما،وقت عروب آفتاب عجیب دلتنگ حرم شدیم...دلتنگ نوای نقاره خونه ی آقا...دلتنگ صحن انقلاب و پنجره فولاد...عطش سقاخانه گرفتمان!!!

موقع برگشت نگفتیم خداحافظ...گفتیم به امید دیدار آقا...و آمدیم،به امید آنکه زود برگردیم!!!

امسال با دلی شکسته پا به آستانشان گذاشتیم...سنگین بنده نوازی کردند...به بهایی بس گزاف دل بند خورده ی ما را خریدند و صفایی دادند...

..................................................................

پ.ن:چند وقتی بود چیزی شبیه یک بغض مانده بود در گلو و نفس کشیدن رو برام مشکل کرده بود...رفته بودم حرم تا به آقا بگویم که چه شد...از حالم بگویم...از سخت بودن مسیر...از مصائب پله ی سی و دوم بگویم...گله کنم از مشکلات...نشستم بالا سر حضرت...پشت به پنجره فولاد!!!

هنوز لب از لب باز نکرده،خانوم جوونی که کنار من نشسته بود بلند بلند زد زیر گریه...دیگه افتاده بود به هق هق که بطری کوچیک آب معدنی رو دادم به مادرش که بهشون بدن تا آروم بشه...

وقتی آروم شد خودش رو کرد به من و شروع کرد به شرح ماجرا...باور کنید اگر یک صدم مصیبتهایی رو که این دختر بنده خدا کشیده بود رو من کشیده بودم الان هفتاد کفن هم پوسونده بودم...

خلاصه این خانوم و مادرش رفتن و یه خانوم و نوه هاشون اومدن نشستن...دخترشون که از زیارت برکشت سرش رو گذاشت روی زانوی مامانش و های های کریه کرد...وسط گریه هاش می گفت:

چه جوری تونست نمک سفره ی من رو بخوره و نمکدون بشکنه؟!!!

چه جوری تونست علی رو از من بگیره؟!!!

حالا من با این دوتا بچه چی کار کنم؟!!!

مادرشون بعدا توضیح دادند که این خانوم و همسرش با هم بحثشون میشه...دوستِ دختره به اسم اینکه اینها رو آشتی بده شماره ی آقا رو می گیره و کلهم اجمعین قاپ پسر رو می دزده و زیرآب دختر بی گناه رو هم میزنه... اونجوری که مادرش می گفت،دخترش تازه همون روز متوجه شده بودن که همسرش دوستش رو عقد کرده!!!

خلاصه انقدر ذکر مصیبت شنیدم که کاسه کوزه ی محترم رو جمع کردم و فقط یک چیز رو به ضریح از حضرت خواستم؛حلالم کنن تا آرامش سابق رو بدست بیارم!!!

پ.ن:قبل از انداختن لیست اسامی داخل ضریح،پشت برگه اضافه کردم؛

_تعجیل در فرج

_سفر کربلا

_عاقبت بخیری همه

_همسر خوب برای مجردا...زندگی خوب و صبر در مشکلات برای متاهلین

_فرزندان سالم و صالح

_روزی حلال

_ایمان

_صبر

_و هر آنچه نیکی که خودتون میدونید!!!

پ.ن:امروز وقتی نظراتتون رو خوندم عرق شرم نشست روی پیشونیم از این همه لطفی که داشتید...

انشاالله به زودی نصیب همگیتون بشه...

برخی به صورت خصوصی حرفهایی زدید که نم اشکی به چشم نشست از سوز حرفهاتون...

شرمنده ی دلهای پاکتون شدم...

۹۲/۱۱/۲۶
باران...

نظرات  (۱۸)

سلام
زیارتتون قبول
ان شاءالله زیارت پرباری بوده باشه برانون
التماس دعا...
پاسخ:

سلام 

ممنون

انشاالله نصیب شما به زودی...

محتاجیم به دعا...

سلام  مهربون،

الحق که مثل باران رحمتی!

زیارتتون قبول باشه خانوم خانوما،رسیدنتون بخیر و سلامتی انشالله

خوش گذشت؟؟

شلوغ نبود؟؟

راحت زیارت کردی؟؟

به همگی سلام برسون و از طرف ما هم زیارت قبول بهشون بگو لطفن...

دوست دارم دوست خوبم.

 

پاسخ:
سلام بر زوج خوشبخت،

شرمنده می کنی رفیق...

ممنون انشاالله به زودی زود با همسر راهی بشید...

مگه میشه میهمان میزبانی چون علی بن موسی الرضا (علیه السلام) باشیم و بد بگذره!!!

از چهارشنبه شب شلوغ شد تا جمعه هم که اومدیم موج شلوغی ادامه داشت...

روزای اول راحت زیارت کردیم ولی روزای دیگه رو میرفتم دارالاجابه بالا سر حضرت می نشستم...

بزرگیت رو می رسونم گلم...

همچنین...:)))
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۵۲ چشم چشم دو ابرو
سلام زائر ...
نمیدونم چی بگم ، شروع کنم به گفتن باید حالا حالاها بگم ...
فقط زیارت قبول و کاش دست آقا رو ول نکنیم ، آقا که همیشه دستمونو میگیره ...
پاسخ:
سلام
 زیارت شما هم قبول...
 
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام زیارت قبول...

انشالله نصیبتون بشه زود زود....
:)

مامانم همیشه میگه آدم اگه غصه ی زندگی خودشو بخوره پیر نمیشه انقدر مشکلات مردم متفاوته که .....
انشالله خدا گره کار همه رو باز کنه...

ممنون بابت دعاهایی که کردید


پاسخ:
سلام
ممنون...
مادر راست گفتند...
انشاالله...
خواهش می کنم...کاری نکردم!!!
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۷ دکـ لـ مـ هـ
+ سخن کز دل براید، لاجرم بر دل نشیند...
+ خیلی اتفاق جالبی بود، درست همون موقع که می‎خواستید از مشکلاتتون بگید...

گاهی زبانِ انسان قفل می‎کنه از بیانِ همین کلمات
که فقط باید گفت  "..."
ممنون که به یاد همه بودید

پاسخ:
خواهش می کنم...

سلام ...

زیارت قبول ...

 

پاسخ:
سلام
ممنون...
انشاالله نصیبتون...
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۸ تنها برای خدا
معبودا به بزرگی انچه داده ای آگاهم کن تا کوچکی انچه ندارم نا آرامم نکند...
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
 الهی آمین...
اللهم عجل لولیک الفرج

حالا برای لحظه ای آرام می شوم 
ساعاتِ خوبِ زندگی ام در حرم گذشت...

.

سلام و رضوان خدا

زیارت قبول و دعاهایتان به خیر مستجاب.

ان شاءالله دوباره قسمتتان شود. ان شاءالله سفر بعدی کربلا..


یازهرا سلام الله علیها

پاسخ:

سلام

ممنون...

کربلا...کربلا...

یازهرا (سلام الله علیها)

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۲۸ نازنین روانبخش

سلام خوشگل خانوم

ممنون از لطفت و این همه دعای قشنگی که برامون کردی

ان شالله لیاقت دوستی شما خوبان رو داشته باشم

زیارت خودتم خیلی قبول باشه خوش به سعادتت که زائر اقای مهربونی ها شده

یا علی

پاسخ:
از این همه محبت دوستی چون شما...آب شدم رفتم تو زمین که!!!
سلام نازنین جان،
ممنون...
  یا علی ( علیه السلام)...
یعنی اسم ها رو انداختی تو ضریح !
چه جالب
الان اسم ما تو ضریح
بسی جالبناک می باشه

پاسخ:
بله...از میان هجمه ای عظیم، عاشق...با هر مشقتی که بود انداختمش داخل ضریح!!!
میدونید،یکی از خدام می گفتن...نامه های داخل ضریح همگی نگه داری میشن...فکر کنم چند وقت دیگه این لیست اسامی رو که ببینن،جهت خنده هم که شده میذارنش داخل موزه ی حضرت...اونوقت میتونید با خانواده تشریف ببرید و اسم خودتون رو همون ته مها نشون بدید و بگید که این شما هستید...
ای آستان قدس تو تنها پناه من
بر خاک باد پیش تو روی سیاه من
سلام
زیارت قبول
به به چه دعاهای قشنگی ، انشاء الله همشون برای خودتون اجابت بشه.
موفق باشید
التماس دعا
پاسخ:

سلام

ممنون...

همچنین...

محتاجیم به دعا...

۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۳ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
زیارت قبول باشه .. مثل این که ما از لیست جا موندیم .. اشکال نداره دل ما میره و آقا ما رو دعوت نمیکنه ...
ایشاالله که مکرر قسمت شما بشود ...
با دیدن مشکلات دیگران خیلی وقت ها مشکلات خودش رو آدم فراموش میکنه و به جهتی این خوبه که بیشتر شکر گذار میشه ...
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
ممنون...
انشاالله سفر بعدی در لیست بعدی حتما نام شما رو هم می نویسم...
انشاالله نصیب همه...
یا رفیق
سلام دوست بارانی من
فکر نکنی قبلا نخوندم پستهاتو . باور کن خوندم اما وقت نظر گذاشتن نداشتم به هر حال شرمنده که دیر اومدم اینجا ...
پستهات پر حس و تکان دهنده بود .
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

ان شاء الله نصیب ما هم بشه ...من و سید سلمان مخصوصا !اتفاقا باید حلقه ی سید مشهدی باشه !!!

خیلی آهنگ پر خاطره ای بود بارانم تو پست قبل !خیلی با این آهنگ 28 ام صفر گریه کردم.حیف که نشد همو ببینیم تو حرم آقا واقعا قبل اتفاقات اخیر به دلم وعده داده بودم که ببینمت ....

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اللهم عجل لولیک الفرج 
 
پاسخ:
سلام
ای بابا...ما دیگه از شما انتظار نداریم...شما فنا شدی رفت!!!
همش تقصیر آقا سید سلمانه که بدموقع اومد وسط دوستی ما[چشمک]
انشاالله خوشبخت بشید...
شاید یک وقت دیگه هم دیگه رو دیدیم...
سلام علیکم .
.....
بزرگترا یادم دادن یه راه ساده ، راه ورود قلب تو باب الجواده
می گیریم امشب یه برات کاظمین ، وعده عشاق حرم امام حسین ...

یادش بخیر رمضان 91 / یه هو دلمون پر کشید رمضان مشهد ....
خدایا یعنی می شود ....!؟!؟

زیارت قبول بزرگوار .
 بین الحرمین مدینه نصیبتان . . . 
پاسخ:
سلام
 تشکر...انشاالله نصیب همه...
 آقا امام رضا علیه السلام رو اگر به جان مادرشون یا آقا امام جواد علیه السلام سه مرتبه قسم بدید هر حاجتی داشته باشید دست خالی برتون نمی گردونن!!!
مهربونیشون.شامل حال همه انشاالله...
اللهم عجل لولیک الفرج...
سلام خانم خانما
زیارتتون قبول باشه ، همیشه به زیارت ، زیارت کربلا ایشالا ... البته دیگه همه با هم !

خدا خوب خدائیه ، تا میای به مشکلاتت فکر کنی همچین بهت تلنگر میزنه که دست و پات رو جمع کنی ... مشکلات مردم خیلی زیاده اما انشا الله که خدا صبرش رو هم میده ...

خدا مشکل همه رو حل کنه انشا الله ...

ممنون که یادمون بودی .

پاسخ:
سلام خانم معلم،
اجازه خانوم؟!
حق با شماست...خدامونه خیلی مهربونه!!!
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۰ سرباز شهاب
سلام
ما این جا نائب الزیاره هستیم
پاسخ:
سلام
زیارت قبول...
خوش به سعادتتون...
ممنون که یادتون بودید...
آخه
چه وبلاگ قشنگی داری
پاسخ:
ممنون...

چقد دلم برا امام رضا تنگ شده
پاسخ:
دلتنگیت رو قدر بدون...
اولین قدم برای طلبیده شدن همین دلتنگیه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">