باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

+باران دندونش درد می کنه:(...

دکترش برای دوشنبه بهش وقت داده...

سه شنبه و چهارشنبه پشت هم امتحان داره...

باید درس بخونه...

مسکن جواب نمی ده!!!

+خدایا ممنون که چندساعت نگذشته

به بندگانت که می گویند من لوس هستم٬

می فهمانی که لوسی از خودشان است نه از باران پر رحمت الهی!!!

۹۳/۱۰/۱۱
باران...

نظرات  (۳۴)

عدم توجه کامل به بهداشت دهان و دندان
واقعن چرا ؟
البته این می تونه تا حدودی البته از عواقب خوردن چوب باشه !!!
پاسخ:

عدم توجه کامل به بهداشت دهان و دندان؟!!!

من و مسواکم دویار جدا ناپذیریم...

انقدر دهان شویه مصرف کردم تلخیش دیگه برام عادی شده...

خوردن چوب؟!!!

چوب خدا؟!!!

سلام سلام صدتا سلام

آخی به متن اونور نمی خورد که اینقدر حالت بده

قورقوری جون و اذیتش کردی خدا هم درد دندان نصیبت کرده خو

ولی با همه ی این حرفا درد دندون بد دردیه 

آخ دندونت:(

پاسخ:

صد و دوتا علیک السلام

اون متن رو هفته ی پیش نوشته بودم دندونم سه روزه درد می کنه...

من اذیتش کردم؟!!!

اتفاقا چون نمی خواستم اذیت بشه باهاش رک صحبت کردم!!!

اوهوم...خیلی!!!

آخ دندونم!!!

نه
عکس سمت چپ
پاسخ:

آها...

فکر کردم شما هم مثل این دوست دیرینه ی ما همه ی اتفاقات رو می چسبونید به عقوبت الهی...

۱۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۰ سید حسین
سلام
با این شرایط که دارید میگید ، بنده چیزی ندارم بگم ،
فقط خداکنه تا اون موقعه بتونی درست رو خوب بخونی ،
ان شاءالله که مشکل دندونت حل شه و درس ها رو پاس کنی
فقط یه پیشنهاد ، تضمینی در کار نیست ، کمی آب نمک و یا سرکه دهنت رو بشور یه عده میگن نمک اگه بزاری روی دندون درد مشکل حل میشه ، ولی باز هم میگم تضمینی در کار نیست ،
یا علی
پاسخ:

سلام

خط به خط چرا افعالتون سیر نزولی گرفتند؟!!!

ان شاءالله این دوترم هم تموم بشه من راحت بشم ازین امتحانات الکی...

نمک...خودش رو بگذارم یا گرمش کنم؟

ممنون از پیشنهاداتتون...

۱۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۵ یک سبد سیب
چه تصویر نازی

خیلی قشنگه


درد دندان یکی از بدترین دردهاست!

تحمل باید کرد

مسکن هایی از جنس دیگر را امتحان کنید


یاعلی
پاسخ:

جیگره خیلی...

واقعا بد دردی هستش!!!

تحملش سخته خیلی...

مثلا از چه جنس دیگری...الان دارم ژلفن مصرف می کنم هر 6 ساعت یکبار...

۱۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۵ منور الفکر
امان از این آقایون!
چه راحت به آدم برچسب میزنن...

فکر کنم بس که دهان شویه مصرف کردید
مینای دندوناتون فاتحه ش خونده شده

فلوراید ودهان شویه اصلا خوب نیست
هر هفته یک یا دوبار به جای خمیردندون از جوش شیرین روی مسواکتون استفاده کنید
---
و اما مسکن
حوله داغ و نمک روی دندون جواب نمیده؟ژلوفن؟

امتحان وما ادراک الامتحان...
حقیر رو کنکور درنوردیده!یک ماه دیگه فقط وقت باقیست
بدلائلی نشد تاییدکنم.ببخشید
پاسخ:

امان!!1

دندونام اما سفید هستند هنوز...

جوش شیرین بریزم روی فرچه ی مسواک و باهاش مسواک کنم؟!!!

زخم نشه لثه هام؟!!!

کنکور ارشد کابوس سال آینده ی من است...

ان شاالله قبول می شید و یک شیرینی مجازی هم به ما میدید...

خواهش می کنم...

نظر برای رویت شما نوشته می شود...تاییدش با خودتون هستش!!!

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۸ منور الفکر
باعث افتخاره...
نائب الزیاره قریبان هستیم بانو
پاسخ:
ممنون...
 سلام
دعوتید به"جدیدترین روش برای توهین به مقدسات !"
یاعلی
پاسخ:
سلام
خدا ظهور حضرت رو نزدیک کنه ان شاءالله...
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۵ میهمان ...

دندون درد واقعا تحملش سخته

ان شاء الله تو امتحانات موفق باشید

پاسخ:
دندون درد بدتر از سایر دردها هستش چون سبب گوش درد و سردرد هم میشه...
باران الان از گردن به بالا همش درده...
امتحان...امتحان...وای!!!
ممنون...
۱۴ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۴ چشم چشم دو ابرو
طبق 9 کامنتِ اخیر تا حدودی رازِ درد نگرفتن دندون هام تا به امروز رو فهمیدم ...

باشد که مسئولین وزارت بهداشت هم به این پست سری بزنند...!!!

::

امتحان !!!
دندون درد از امتحان درد هم بد تره !!!
پاسخ:
خوش به حال کسی که با دندان پزشک بیگانه است!!!
بدتره!!!
۱۴ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۷ چشم چشم دو ابرو
اولین بار که به این وب اومده بودم بهمن ماهِ سال قبل بود ...

پستِ نوستالژی باران ...

از اون موقع چقدر این وب تغییر کرده !!!
پاسخ:
یادش بخیر جوونی های باران...
حالا روند مطالب صعودی بوده آیا؟!!!
۱۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۹ میلاد انارفرهاد
سلام...
دعوتید به بیت المالhttp://frequencyy.blog.ir/
پاسخ:
سلام...
۱۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۴ پلک شیشه ای

سلام بانو

دهان شویه می زنید ؟!

تا جایی که شنیدم فلوراید باعث پوسیدگی پنهان دندان میشه :|

با آرزوی بهبودی سریع تر.

وای یاد دندون عقل بی عقلم افتادم که باید برم بکشم شون :(

پاسخ:
سلام
پس این دکترا چی می گن دهان شویه خوبه؟!!!
ممنون...
زودتر برو بکششون و الا فکتون جا باز می کنه به سمت جلو...
سلام بزرگوار...

.خودمونیما ولی من ازوقتی هرشب مسواک میزنم بیشتردندونام دردمیگیره....

چرامسؤلین رسیدگی نمی کنن واقعا...

کلامن نمیفهمم این استادااصن اعتمادندارن ب ماجووناخودمون میخونیم دیگ امتحان چیه والاع...

من شنیده بودم سیرهم خوبه ولی امتحان نکردم مسؤلیتش باخودتون اگه خوردین وبدترشد نگین تقصیرزهراس که پیشنهادداده...
پاسخ:
سلام زهرا جان،
دندونم...آخ!!!
واقعا چرا؟!!!
اعتماد داشتند دنیا گلستون می شد...
فردا دیگه تمومه...
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۴ پلک شیشه ای

اونم فک من که ارتودنسی شده  ^_^


اون رو دکتر دندون پزشک به دوستم گفته بود!(دهان شویه)

استفاده می کرد. ی دندوناش درد می کرد ولی بیرونش سالم سالم بود، بعد باز کرده بود دیده بود پوسیده.

پاسخ:
فلوراید هفته ای دو بار هر مرتبه ۳۰ثانیه گفتن خوب هستش...
باشه خیلی مصرف نمی کنم...
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

اصلن هم ربطی به بهداشت دهان و دندان نداره (نه چرا یکم داره جو دادم)
من خودم کاملا رعایت میکنم اما جنس دندونام آهکی (دندونایی که رنگشون سفید باشه بدترین جنسو دارن بهترین دندون شیری رنگه ) به همین خاطر پارسال کلی زجر کشیدم و همه رو یجا درست کردم
بعله تواین موردا مسئولا رسیدگی کردن
;)
پاسخ:
مسئولین...مسئولین!!!
نون هم گرون شده!!!
سلام
ای بابا ای بابا!بهترباشین بانوجان

پاسخ:
سلام خانوم
ممنون...
۱۹ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
بهتر شدین ؟!

سلام بانو
پاسخ:
سلام
ممنون دندون اول خوب شد...
یکشنبه جراحی دومی فاجعه اس...
چرا جراحی دیگه ؟ Oo
مگه چ بلایی سر اون دندون های بیچاره آوردین ؟
پاسخ:
من بلایی سرشون نیاوردم...
دندون پزشک بی سواد الکی با کلاس و گرون سابقم توی جردن این بلا رو سر دندونم آورده...
دندونم از ریشه چرک کرده در حالیکه دکتر قبلی گفته بود عصب کشی شده به طور کامل...
:(
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۰ میهمان ...
سلام
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک...
تو اینجور موارد حالم از هر چی دکتر هستش بهم می خوره " بلا نسبت بعضی دکترهای خوب "
پاسخ:
موافقم...
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۹ پلک شیشه ای

آخ امان از شلختگی کاری دکتر ...

مامانم بابت بی سوادی دکترشون یک عالمه از دندوناشون و کلن ز بیخ از دست دادند!!

ان شاءالله که به خوبی و سلامتی و در نهایت آرامش درست میشه اون یکی دندون تون :)

پاسخ:
دندون پزشک خیلی مهمه!!!
ممنون...
یا رفیق
سلام دوستم
چقد بد که دندون درد داری !! من هم کشیدم دو سال و نیم  پیش این دردو !!! واقعا تحملش از توانم خارج بود و با خودم بارها تو مدت درد به دردهای جسمی ای که تا اون موقع کشیده بودم فکر می کردم و اینکه اون دردا اصلا قابل مقایسه با دندون درد نیستند!
به قول داداشم درد دندون خیلی بده چون دائما در حال افزایشه برعکس باقی دردا که رفته رفته خوب میشن .
این هم یه پست دندون دردی برای همدردی با بارانم :
http://lebaseshokr.mihanblog.com/post/37
اللهم لک الحمد علی حسن بلائک
اللهم اشف کل مریض

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام بر مامان سید کوچک،
ممنون عزیزم...
همین الان از دکتر اومدم نصف فک و صورت و مغزم سر شده...
یه وری یه وری حرف می زنم خنده دار...
آخ پس همدردیم...
الهی آمین..
اللهم عجل لولیک الفرج...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۲ منورالفکر
یه اعتراف کوچولو!
من بدجور از دندون پزشکی میترسم!
از 6 یا8 سالگی دیگه نرفتم!
همین روزاس که یکی از دندونا که بیخ دار شده دردش بکشتم
یقین دارم جراحی میخواد
ولی من می تر سم!!!

قبل اینکه بعضیا بگن
بهداشت رعایت میشه منتها خب بچه که بودیم تنبل هم بودیم...
پاسخ:
من نمی ترسیدم...
ولی باید تجدید نظر کنم...
من دندونپزشک خوب سراغ دارمااااا!!!!
اگه خواستین بگین آدرس بدم!!!!
:))
پاسخ:
ممنونم از پیشنهادتون...
دکتر خودم هم به از دکتر شما نباشه حرف نداره!!!
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۵ منورالفکر
یعنی یک وضعیتی شده وضع بنده در منزل!
چندتا خواهرو برادر کوچکم ردیفی میرن دندون پزشکی و میان میگن آخه تو از چی میترسی؟اصن دردنداره که!!
اصلا بروم نمیارم که خجالت میکشم!
پاسخ:
ببین دندون تا به عصب نرسیده بی حسی روش تاثیر میگذاره...
اگر برسه به عصب و شما با درد شدید مراجعه کنی دور از جان باید صدبار بمیری و زنده بشی تا کار دندونت انجام بشه...
منم تا زیر دست دکتر بودم دردی احساس نمی کردم...
الانم بخیه ها و زخماش درد می کنه ...
به قول مامان جان دستتم که می بره دو سه روزی سوزش داره تا خوب بشه...
من از دکترم راضی هستم...
حیف که تا ماه دیگه مجدد بر می گرده امریکا و به علت ضیق وقت دیگه الان مریض جدید پذیرش نمی کنه و الا آدرس می دادم...
یک جوری آمپول بی حسی می زنه که اصلا سوزنش رو حتی حس نمی کنی...
کلا کارش حرف نداره!!!
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۲:۳۱ منورالفکر
الان من دیگه واقعا جرات دارم برم دکتر با این وضع که میگید؟!
خداکنه قبلش شهید شم..دردش کمتره...والا!
پاسخ:
دکتر دندان پزشکِ...داعش که نیست می ترسی؟!!!
شما که انقدر عشق شهادتی حالا چه در راه اسلام شهید شی...چه داعشی سرت رو بزنه...چه زیر دست دندان پزشک به درجه ی رفیع شهادت نایل بشی...مهم نفس عمل هستش...شهادت اصله!!!
فکر کن جنگه می خوان معبر باز کنن باید خودت رو بندازی رو مین...
دردش کمتره که...دروغ می گم بگو دروغ می گی!!!
برو غسل شهادت کن،بیا وضو بگیر زنگ بزن دکترت،روز موعود لباس خاکیت رو زیر چادرت تن کن و سربند یا زهرات رو هم ببند روی روسریت،برو جلو در مطب اول یه نگاه به چپ یه نگاه به راست بنداز داعشی نبود با کله برو تو زنگ،تو مطب دکتر یه پشتک بالانس بزنی رسیدی به تخت و دکترم دندونت رو سر کرده و شهادت مبارکت شده ان شاءالله...
موقع بیرون اومدن اگر رو دست نبرنت روی پاهات ان شاءالله با یک سر یه وری و روحی آرام تا خونه پر پر می زنی...چرا چون اون بی حسی ای که بهت زدند اثرش کم کم میره و اینجاست که تازه تن محترم میاد خبر که چه برسرش آمده!!!
بله... حقیقت امر اینجوریاست!!!
حالا اگر بگی ترسیدی بهت حق میدم خداییش،چون در جواب کامنتهای قبلی فقط نوازشت می کردم!!! 
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۴ منور الفکر
هرجور حساب میکنم
برم خودمو معرفی کنم به گردانهای حاج قاسم
بهتره!
پاسخ:
یعنی عالی بود...
حالا بالاخره که میری...
اون روز حالت رو می پرسم...
سلام
بمیرم برات.می خواستم دعوتت کنم ناهار بریم نایبی البرزی برج میلادی،ولی صدحیف که کلی بخیه تو دهنته:(
نچ...
نچ...
نچ...
سوپ میکس شده بدم خدمتتون؟!؟!؟!؟!
پاسخ:
سلام
خدا نکنه...پلو و چلو شاید نتونم بخورم،ولی بستنی روکش طلا اتفاقا برای التهاب لثه عالیه!!!
سوپ میکس برای سه روزه اول بود از دیروز سوپ رقیق می تونم بخورم...
آخ قلبم_________________________من مرده ام______________
بستنی روکش طلا بخوری لثه که هیچی اصلا دنیات عوض میشه!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خسیس خوبه پولش از جیب سید خدا میره!!!
دنیای من اگر با یک بستنی عوض شدنی بود که من غمی نداشتم!!!
سلام

اینجا نمیخواد آپ بشه؟؟
:)
پاسخ:
سلام
پنج شنبه آخرین امتحانم رو بدم...چشم!!!
سلام باران بانو
دلمون واسه آپاتون تنگ شده!

پاسخ:
سلام فاطمه جان
فردا امتحانم رو بدم ان شاءالله بعدش آپ می شم...
ممنون از دل تنگیات عزیزم...
سلام بانوجان
ان شاالله
ان شاالله که امتحانتون عالی باشه:)
پاسخ:
سلام گلم
از دعای خیر شما...
ان شاءالله...
همچنین شما همیشه موفق باشید...
امتحان خوب بود؟

و سلام
پاسخ:
عالی بود
و علیکم السلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">