باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

حتی به اندازه ی چند تنفس عمیق...

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

وقتی نگاهت صعودیه...وقتی دونه دونه پله ها رو با نیت پاک داری در راستای یک هدف درست میری بالا...گاهی اتفاقاتی میفته در مسیر،که انسان بی تفاوت از کنارش می گذره و خیلی راحت چشماش رو به روشون می بنده...یا با چنتایی توجیه ساده رفع و رجوعشون می کنه.حتی برای خودش!!!

این ها هرچند کم و کوچیک و غیر قابل اهمیت اند ولی همین حلقه های کوچیک انقدر زود بهم وصل میشن و متحد که یه جایی مثل همون پله ی 32ام  صف می کشن مقابلت و میشن سد راهت...سد راهی که،تو انقدر بهش ایمان داری که نمی خوای برگردی ازش...ولی راه پیشرفت هم برات بستس...روی یک پله مگه چقدر میشه در جا زد و به گذشته و اعمال فکر کرد؟!!!

نه دل رفتن داری و نه قرار موندن...درست اونجاست که می فهمی خیلی چیزها دیگه جبران پذیر نیستند و تو افسوس می خوری از اینکه چرا اندکی اون روزا حتی به اندازه ی چند تنفس عمیق هم که شده،بیشتر تامل نکرده بودی؟!!!

۹۳/۰۵/۱۶
باران...

نظرات  (۲۹)

از دوستان هر کس مطلب پله ی سی و دوم رو نخونده جهت ارسال پسورد مطلب،کافیه فقط اطلاع بده...

یا منان
سلام عزیزدل
اول: ج وبمو بخون اگه بد بود بگو پاک کنم 
دوم:مطلبت تامل برانگیز بود.فقط میگم الله مع الصابرین .بزرگان میگن کلمه مع یعنی اگه جایی تو صبر کم بیاری خدا به جات میره باقی راهو با صبر باورنکردنی ای که بهت عطا میکنه!بعدا که مشکلات گذشته و صبرت فکر می کنی کاملا درک می کنی رته رو تو نرفتی بلکه خدا رفته برات!!کاملا درک میکنی کلمه ی *مع* رو
سوم : راستی تو کامنتا خبرای جدید زندیگمو خبردار شدی ؟

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
اول و دوم رو بگذریم بریم سراغ سومی...نه خبردار نشدم!!!
یا رفیق من لا رفیق له
سلام 
خبر جدید اینکه اگه خدا یاری کنه ۱۹ شهرریور من و سید سلمان راهی خونه ی خودمون میشیم:)
پر از حسهای درهمم،دعام کن...
راستی دلم برای حرفهای جی تاکی مون تنگ شده!ی روز یا ی شب که نت بودی خبرم کن تا با هم حرف بزنیم به یاد ایام قدیم...
تنت سالم و قلبت سلیم باد
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
به سلامتی ان شاءالله...
من هم دلم برات تنگ شده...
چشم حتما با هم صحبت خواهیم کرد...
منم الان رفته بودم تو مرداد پارسال
جالب
این برگشتن ها !
هر چی افسوسش کمتر باشه خب بهتر
پاسخ:
امان از افسوس حتی کم و اندکش...
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۰ چشم چشم دو ابرو
وای بر من

به خاطر تمام اعمال و رفتار و افکار اشتباهم ...
پاسخ:
؟!!!
سلام بارانم
سلام نم نمم
سلام دوستم
سلااااااااااااااام
مطلبت رو دوست دارم.
منم پسورد مطلب رو می خوام زود زود 

پاسخ:

سلام خانوم خانوما

ممنون

به روی چشم...

سلام
بله بله،مثال جالبی بود:)
بروزم بانو(فک کنم!)
پاسخ:
سلام
ممنون
بانو درسته!!!
افسوس هم فایده نداره. . .
پاسخ:
کاملا...
سلام عزیزم ممنون ازمطلب زیبات 
به روزم
پاسخ:
سلام
سر خواهم زد...
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۹ @کربلائی @ .....

اطلاعیه مهم

باعرض پوزش از همسنگران و بازدیدکنندگان عزیز

باپیوستن من به بلاگ بیان

در صورت پیوند لینک آدرس وبلاگ اصلاح شود..

منتظر حضورگرمتان در وبلاگ جدید هستیم....

<<http://isaarshohadaa.blog.ir>>

نه دل رفتن داری و نه قرار موندن...درست اونجاست که می فهمی خیلی چیزها دیگه جبران پذیر نیستند و تو افسوس می خوری از اینکه چرا اندکی اون روزا حتی به اندازه ی چند تنفس عمیق هم که شده،بیشتر تامل نکرده بودی؟!!!
حرف تک تک سلول های بدنم بود :((
پاسخ:
:(((
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۵ ... خادم الزهرا
سلام

ازچشمش افتاده ام
میدانم...
اما
هنوز
آقایی در قنوت هایش میگوید :
ربنا شیعتنا منا...

با مطلب جدید بروزیم / منتظر حضور و نظرتان هستیم
یا علی
پاسخ:

سلام

تمام امیدمان به دعای حضرت هستش...

یا علی علیه السلام...

سلام
ممنون از حضور گرم شما در وبلاگم ونگاه سبزتان
پاسخ:

سلام

خواهش می کنم...

سلام
من مطلب و نخوندم و پسوردش و نداشتم

اما این در جا زدن خیلی برای انسان سنگین تموم میشه
مثل من که از در جا زدن گذشته و باید مواظب باشم بیشتر از این عقب نرم

دعامون کنید
پاسخ:
سنگین تموم میشه...درست می فرمایید!!!
ان شاءالله سرعت پیشرفت در آینده جبران گذشته رو بکنه براتون!!!
محتاجیم به دعا...
احسنت ...
پاسخ:
ممنون...
شهیدقلب تاریخ است
سلام به روزم
پاسخ:
سلام
چه خوب...
خدمت می رسیم...
سلام
رفاقت به سبک حبیب 4
به روز شد

التماس دعا
پاسخ:
سلام
به سلامتی...
التماس دعای فرج
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۱ عاشق اهلبیت ع
سلام

به ما هم سر بزنید
پاسخ:
سلام
حتما!!!
کاش به خود بیاییم..
پاسخ:

ان شاءالله...

۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۴ عاشق اهلبیت ع
سلام علیکم 

ممنون از مطلبتون 

بروز هستیم با مطلب جدید با عنون قلم ، منتظر حضور شما هستیم ، یا زهرا (س)

http://velayatkhoda.blog.ir/1393/05/23/%D9%82%D9%84%D9%85
پاسخ:
سلام
یا زهرا(سلام الله علیها)...
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۸ خـــــادم الرضــــا
حال و احوالات این روزهای من دقیقا همینه ...

+ به روزم همسنگر
یاعلی
پاسخ:
یا علی علیه السلام...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۶ پلڪــــ شیشـہ اے
رمز لطفا!
پاسخ:
چشم... 
 سلام
باپست (ایرانی ها نخوانند!!!) به روزم
منتظرحضورتون هستم
آدینه خوش
پاسخ:
سلام
سر خواهیم زد...
همچنین...
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۱ عاشق اهلبیت علیهم السلام
سلام ، بروز هستیم ، یاعلی
پاسخ:
سلام
نوشتن سخت نیست
پاسخ:
واقعا؟!!!!
سلام
من یه کامنت واسه این پست گذاشتم ولی پستونخونده بودم(البته کامنتمم به ربطی به پستتون نداشته)
افسوس خیلی بده خیلی:( خیلی اذیت کنندس!
من پله ی سی ودوم رونخوندم
پاسخ:
سلام
افسوس لحظه ای هست و حسرت عمری با آدم همراه میشه!!!
سلام

دلم نمیخواد هیچوقت کاری انجام بدم که بعدش باعث افسوس و پشیمونی بشه
ولی گاهی خودمون این موقعیتو واسه خودمون پیش میاریم

پاسخ:
سلام
همه دلمون نمی خواد...
ولی گاهی هم خودمون این موقعیت رو برای خودمون پیش نیاوردیم...
سلام
ممنون از مطلب زیباتون.
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">