باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

هزج مثمن اخرب مکفوف مجبوب...

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ق.ظ

هرچند که در سکوت تکرار شوند

بیهوده به روی هم تلنبار شوند

گام تو که در زمین طنین اندازد

نت های به خواب رفته بیدار شوند!!!

...............

یک شب نزدی سری به تنهایی هام

تا باز شود دری به تنهایی هام

هر روز اضافه می شود با هر شعر

تنهایی دیگری به تنهایی هام!!!

...............

راهم راهم راهم راهم راهم

گم گم گم گم گم گم گم در راهم

من آبروی رباعی ات را بردم

خیام!من از تو معذرت می خواهم!!!

................

نه شرم و حیا،نه عار داریم از تو

اما گله بی شمار داریم از تو

ما منتظر تو نیستیم آقا جان

تنها همه انتظار داریم از تو!!!

................

+گزیده رباعی های جلیل صفربیگی...

'+"اللهم عجل لولیک الفرج"...

۹۳/۰۲/۲۷
باران...

نظرات  (۱۵)

۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
انتخاب خوبی بود ولی خوندنش یکم سخت بود...

:)

اللهم عجل الولیک الفرج........
پاسخ:
چرا سخت؟!!!
شما به آسونی انتخابهای خودتون ببخشید...:)))
اللهم عجل لولیک الفرج...
بایدم از خیام معذرت بخواد
گم گم گم هم شد شعر؟؟؟؟؟!!!!!!!
شعرای خودت که خجگلترن جیگری جیگری جبگری
:))

پاسخ:
آتی؟!!!
انسان خلاق در هیچ چهارچوبی نمی گنجد...
جیگرم...جیگرم...جیگرم!!!
راستی،من نمیام...

سلام سلام صدتا سلام

چه آهنگ خوبی...به به 

کسی تا بحال بهت گفته که تو بهترین و خوبترین و ماهترین و اووووووووووووووووووووووووووه،بودی هستی خواهی بود:)

خلاصه شما یکجا داری هرآنچه خوبان دارند!

:)))

دلم برات تنگیده خو

دست خودم نیست که...




پاسخ:
102تا علیک السلام
یعنی من دوسالگی هم اینجوری گول نمی خوردم...
سپاس...اما احتیاج به پاچه خواری نبود...
بهش گفتم...گفت انجام میده برات!!!
تنهایی دیگری به تنهایی هام
هام
هام

یا نور
سلام دوستم
منم به جلیل صفر بیگی علاقه دارم . کتاب واران اش رو دارم و با خواندن رباعی ها و چهارپاره های گرمعنیش لذت میبرم.

راستی این عنوان یعنی چی؟؟؟؟
وبت هم خوشگل شده و جدید !
پست جدیدت هم مناسب افکارم امرورم بود . نگاهی که با رفتن به سفر راهیان نور تغییر کرده و پرشور شده ...

رستگار باشی مَشتی باران خوابم ؛)
اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
سلام
ممنون...

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
قالب نو مبارک

:)
پاسخ:
ممنون...
سلام
شعر و خوندم
با تاخیر پست میذارید
پاسخ:
علیکم السلام...
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۷ چشم چشم دو ابرو
من کوهم و ماجرای عشقم کهن است
شاگرد دبستانی من کوهکن است

من سنگدلم یا تو ؟ ببین ای دریا !
این رود که پیوسته به تو اشک من است ...

.: میلاد عرفان پور :.
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۱ آلبالالیلوالا
جام باروون هر چی عنوان این پستت رو خوندم فقط گیج شدم، اما شعراشون انصافا قشنگ بود، سپاس بی نهایت  علی الخصوص گم گم گم ...
[آقا من شکلک میخوام!]
راستی منم معتاد سه نقطه ام !
یاعلی
پاسخ:
ای بابا...
این روزها "..."از ماری‌جوانا کارسازتره!!!

به نام خدا


سلام..


خوب هستید؟


اجازه بدید نوشتن مطلب روند خودش رو طی بکنه!!! اگر به زور بنویسم اول خودم عذاب می کشم..


راستی مطلبتون هم قشنگ بود..


التماس دعای فرج


یا علی

پاسخ:
سلام
خوب هستیم...خوب هستید؟
روندش کنده خیلی!!!قصه رو غم انگیز می کنید چرا؟!!!
اگر انقدر زجراوره ننویسید اصلا!!!
ممنون...
اللهم عجل لولیک الفرج
الآن که مامان شما یادتون داده، کپی برداری هاتون با اجازه صورت می گیره!!؟
پاسخ:
بلی...
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۰ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
بر شما هم تسلیت...
محتاجیم به دعا...
همچنین...
سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ، ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه ، خدایا ، بهانه ای...
......................
سلام
نفسهامم بوی بارون گرفته از بس زیر بارون راه رفتیم...
پاسخ:
قشنگ بود...
علیکم السلام
عجب سعادتی...
سلام
ممنون
ولی یکم خوندنش سخت بود
اللهم عجل فی فرجه
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...
بله سخت هستش...
اللهم عجل لولیک الفرج...
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۲۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام 
عیدتون مبارک
ان شالله عیدی بگیرید
التماس دعا

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

:)
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک...
اللهم عجل لولیک الفرج...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">