باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

...sweet dream

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 دم دمای صبح بود که چشمام روی هم رفت و بعد از کلی ازین شونه به اون شونه شدن خوابم برد...

چشم که باز کردم هنوز قلبم از هیجان خوابی که دیده بودم،تند تند می زد...

دستام از گرمی دستاش گرم بود و تصویر زیبای نگاهش توی مغزم بالا و پایین می رفت...انگار کنارم بود...

کاش فقط یک خواب نبود...یا لااقل من هرگز ازین خواب بیدار نمی شدم...

 هر چی به ذهنم فشار میارم نمی تونم گفته هاش رو بیاد بیارم...اما شیرینی حرفاش رو خوب یادمه...

گریه های من...

آغوش مادر...

یادمه یه چیزایی در مورد تلاوت قرآن می گفت...یه چیزی مثل یک صوت زیبا تو گوشم می پیچه...

هرچند مبهمه اما طرحواره ی به جامامده از این خواب، من رو تا مرز مستی و مدهوشی پیش می بره...

اصلا نفهمیدم چه‌جوری نماز صبح رو خوندم...یادم نیست به خدا چی گفتم و چی شنیدم...فقط سردی آب رو یادمه وقت وضو گرفتن...

دلم براش تنگ شد...

 رایحه ی خوش coco همون عطر همیشگیش،هنوز مشامم رو قلقلک میده...

..............................................

+

و عمر،شیشه عطر است! پس نمی ماند
پرنده تا به ابد در قفس نمی ماند
 
مگو که خاطرت از حرف من مکدر شد
که روی آینه جای نفس نمی ماند
 
طلای اصل و بدل آن چنان یکی شده اند
که عشق جز به هوای هوس نمی ماند...
 ++
 
۹۳/۰۲/۰۹
باران...

نظرات  (۳۰)

بله دیگه شما مرفهین بی درد خوابای قند و عسلی نبینید کی ببینه؟؟؟؟؟
پس بگو چرا وسطاش رفتی ما رو تنها گذاشتی
با ما باش
پاسخ:
اولا،بازم سلام یادت رفت؟!!!
دوما،مرفه ندیده ای دیگه...دیده بودی به من نمی گفتی مرفه!!!
سوما،رفتم شیار 143 رو دیدم بجاش!!!
چهارما،من با شمام...
یا شکور
سلام دوستم
چه رویای شیرینی ! کاملا درک میکنم حستو چون برای خودم پیش اومده . اینطور رویا ها معمولا تا چند وقت حسشون سایه میندازه رو زندگی آدم و لحظه های خوش برا آدم میاره
اگه درست یادم مونده باشه کُ کُ عطر مادربرزگت بود ...

راستی کامنت خصوصیتو نگه داشتم تا به صاحبش نشون بدم و ببینم چی میگه :))

خدا کنه عامل به قرآن باشیم به معنای حقیقی نه دروغین!
راستی دیشب وقت نیایش و دعا یادت بودم ،دعا و مناجاتی که سید سلمان مسبب ش بود .

اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک
اللهم عجل لولیک الفرج 


پاسخ:
سلام خانوم خانوما،
آره از همون خوابهای خوب بود...
بله...عطر مخصوص ایشون کُ کُ بود!!!
ری اکشنش رو خوندم...
انشاالله...
ممنون...
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
وقتی خواب خوب میبینی دلت نمیخواد از خواب بیدار میشی....
اونروز هم از اول صبح حس خوبی داری....

 سه نقطه انتهای حرفها...

دلم براش تنگ شده...


پاسخ:
اوهوم...
سلام
مادرتون و خواب دیدید؟
پاسخ:
سلام
خیر...خواب مادر بزرگم رو دیدم...
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۴ بهزاد توفیق فر
سلام. خیلی لطیف ... مثل مادر
مگه شیار 143 افتتاح شده؟
پاسخ:
سلام
خیر...دعوت به اکران خصوصی فیلم با حضور عوامل بودیم...
سلام
ای کاش میشد ماهم از این خوابای با آرامش می رفتیم!!!!
تولدتونم البته با تاخیر مبارک
پاسخ:
سلام
انشاالله روزیتون...
ممنون...
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن

را بـــه مـــن بیاموزد نه انـــدیشـــه ها را ...

"شهید مطهری"


پاسخ:
خدایش بیامرزد...
سلام
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ،
لحظه هایتان سرشار از این دوستی باد.
به روزم و منتظر حضور گرمتان.
التمــــــــــــــــــــــــاس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
پاسخ:
سلام
بمیرم برای خدایی که بندگانش برای آشتی با او نیازمند بهانه اند...
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۳ چشم چشم دو ابرو
sweet dream ...
پاسخ:
Yes...
گریه های من...

آغوش مادر...


امان ازین خواب‎های سحری وقتِ اذان...

پاسخ:
چرا امان!!!? 
من عاشق خوابم هستم!!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بارانی،
**** **** *** *** *****
:)))

پاسخ:
سلام 
خواهش می کنم...

گاهی ایقدر زیباست
که آدم دلش نمی‎خواد خواب باشه
پاسخ:
درسته...
سلام برشما...خوب هستید انشاالله؟من کامنتی که برای ایشون گذاشته بودید روخوندم..البته توسط خود همسرم متوجه شدم...بابت این لطف ومهربونیتون خییلی ممنونم...شماخیییلی لطف دارید به من وهمسرم..متنهای وبلاگتون هم کم وبیش خوندم...خییییلی زیبا وجذاب بودن...موفق باشید بانوی بارانی.:-)
پاسخ:
سلام بر شما،
به لطف خدا ما هم خوبیم...
خواهش می کنم...
شما لطف دارید...
همچنین شما بانوی ادمایرر...

سلام
با سبک زندگی اسلامی "کسب و کار" به روزم و منتظر نظرات شما
یا علی

پاسخ:
سلام
ممون از اطلاع رسانیتون...
یا علی (علیه السلام)...

سلام

چه خوب :)

دیدن عزیزان در خواب خیلی قشنگه... 


زلال باشید
پاسخ:
سلام
خیلی قشنگه...
همچنین...
یا رفیق
سلام دوستم
خوبی ؟ خوشی؟ با امتحانات مشغولی یا سیر و گشت تو اردیبهشتِ زیبا ؟

واسه ایمانمون دعا کن .

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
خوبم...شما خوبی؟
یه دو هفته ای داریم تا امتحانات هنوز...
التماس  دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
خداقوت ...

التماس دعا
پاسخ:

سلام

خدا قوت...

محتاجیم به دعا...

+++

خدا توفیق بده...

 

عید پر برکت.

التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم به دعا...
یا رئوف
سلام دوستم
خوشحالم که خوبی . منم خوبم .
جات خالی جمعه ای که گذشت مشهد بودم و دعاگوت :)
تو هم برام دعا کن : ایمان و تقوا

ان شاء الله تو امتحانات هم موفق باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام دوستم
زیارت قبول...
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...

من که حیران تو حیران توام می دانم
نه فقط من که در این دایره سرگردانم


همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد 
شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد


کعبه از راز جهان راز خدا آگاه است
راز ایجاز خدا نقطه ی بسم الله است


کعبه افتاده به پایت سر راهت سرمست
«پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست»


کعبه وقتی که در آغوش خودش یوسف دید
خود زلیخا شد و خود پیرهن صبر درید


کعبه بر سینه ی خود نام تو ای مرد نوشت
قلم خواجه ی شیراز کم آورد، نوشت:

«ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه»


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست


روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید
«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید

 

 ...


میلادش بر همه مبارک

و بر مردان مرد صفت هم مبارک تر...

پاسخ:
سلام
عید بر شما هم مبارک...
و بر مردان مرد صفت(که این روزها نایاب شدند!)هم مبارک تر...

سلام

چرا اینجا انقدر سوت و کوره؟!

دلم گرفت بابا:(

:(((

پاسخ:
علیکم السلام خانوم خانوما...
من تازه شب گذشته...آخر شب رسیدم...
ذهنم انقدر درگیره که نوشتنم نمیاد...
شاد باش...بخند قهرمان!!!
:)))))...
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۱ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستم با عنوان : خواهرم! عکس ات را در فضای مجازی دریاب...

منتظر حضور و نظر شما

به آدرس :

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/26/aks312312

وبلاگ:فرهنگ پرواز

پاسخ:
سلام
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۱ خـــــادم الرضــــا
سلام

دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی 
از عکس روی او شب هجران سر آمدی
تعبیر رفت یار سفرکرده می‌رسد
ای کاش هر چه زودتر از در درآمدی....

به روزم ... :)
پاسخ:
سلام
ای کاش هرچه زودتر از در درآمدی...
یا منان
سلام دوستی !
چرا زنگ میزنی فرار می کنی ... نه ! ببخشید ...پست میذاری و برمیداری ؟؟؟
من اون شعر جلیل صفر بیگی رو خیلی دوست دارم . دیروز نشد نظر بذارم امروز اومدم بذارم که دیدم برداشتیش !!!!!

آهنگ وب هم زیباست . خدا بیامرزه عبداللهی رو ! (درست گفتم دیگه اسمشو؟؟)

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
اشتباه شد عزیزم...
پست مددت دار بود که طبق تایمش نیومده بود بالا رو وبلاگم...
حالا به وقتش میذارمش عروس خانوم پر انرژی...
ممنون...بله از مرحوم عبداللهی هستش...
همچنین...
اللهم عجل لولیک الفرج...
سلام...
روحشون شاد...شاد...قطعا هم شاد است...
خواب هایتان دنباله دار....
شیار هم فوق العادست...چ هم...
آهنگ ناصر عبداللهی هم عالیست....روحشون شاد
در مورد نوشتن هم دلی نمانده است برای نوشتن...اگر بنویسم برای خودم است نه خدا....
التماس دعا...خیلی
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام
شما هم بنده ی همان خدا هستید...برای خود بنویسید انگار برای او نوشتید...البته اگر از نوشته هایتان به رنگ خدا باشد!!!
پس بنویسید!!!
محتاجیم به دعا خیلی...این چه ویروسی هستش که به جون بچه شیعه ها افتاده...چرا همه دل مرده شدند یجورایی؟!!!
علی(علیه السلام)مدد رسانتون انشاالله...
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یه پست دیگه نذاشته بودی؟؟؟
یا من گیج میزنم؟؟
پاسخ:
اون یک پست زمان دار بود که بی موقع بالا آمده بود...
پس رفت تا به وقتش بیاید...
شما سالم هستید...
یا نور
سلام بر شما

گاهی دلم تنگ میشود که یک دعوت اساسی کنم دوستان خیاط خونه رو ...

بفرمایید و کوک حضور بزنید !
دل تنگ کوک مهرتان هستم 
پاسخ:
سلام خانوم پر انرژی
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
به روی چشم...
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه صوت خوبی گذاشتید...
:)

****

 

نمی خواهم خدایم بیکران باشد
نمی خواهم عظیم و قادر و رحمان
نمی خواهم که باشد این چنین آخر
خدا را لمس باید کرد.

نگو کفر است
خدا را می توان در باوری جا داد
که در احساس و ایمان غوطه ور باشد
خدا را می توان بوئید
و این احساس شیرینی است

پاسخ:
ممنون...
چه شعر زیبایی...
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۲ آلبالالیلوالا
آقا دیگه !
اسم وبلاگم و تو پیوندات درست کن دیگه !
نیگا دیگه !
یاعلی
پاسخ:
چشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">