باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

برف و مانی...

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۹ ق.ظ

میگه مانی زنگ زده...زنگ زده و گفته که برف میاد...گفته هوا بدجوری جون میده برای یک برف بازی دو نفره...گفته که پایین تو ماشین منتظره...گفته بیا...

میگه پرده ی اتاقش رو زده کنار...میگه گوشی هنوز دستش بوده...صدای آهنگ بابک جهانبخش میومده...مانی قربون صدقش می رفته...میگه یه لحظه دلش خواسته بپره پایین و بی خیال همه چیز بشه و بره برف بازی...برف بازی اونم با مانی...همونی که دوسش داره...مثل همون موقع ها که هنوز چادری نشده بوده...مثل همون موقع ها که موهای بلندش رو بِلُند می کرده...

میگه یهو اما،یاد خداش میفته...یاد راهیان 89...یاد طلائیه میوفته...یاد سه راه شهادت...یاد قسم حضرت عباسش...یاد آوینی...یاد چادر خاکی...یاد خیلی چیزهای دیگه...میگه و اشک میریزه،مثل بارون...

میگه پرده رو میندازه و بی خیال مانی و عشقش و برف بازی میشه...میگه گوشیش رو خاموش می کنه و میره وضو میگیره...میره سمت سجادش...سمت خداش!!!

میگه به خدا گفته:خدایا...من امروز از لذت با نامحرم بودن گذشتم فقط برای رضای تو!!!

میگه و اشک میریزه...

می گه و فریاد میزنه...

میگه و آروم میشه...

میگه و قطع می کنه...

 

......................................................

پ.ن:برف...برف...برف می باره(بابک جهانبخش)

پ.ن:و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم میگذرد...

 آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند!!!

۹۲/۱۱/۱۵
باران...

نظرات  (۱۶)

سلام

ارادت

ایام الله تیریک
پاسخ:
سلام

مطالب وبلاگتون پس کجا رفت؟!!!


ممنون...بر شما هم مبارک باشه!!!
چه اراده ای...
جز خدا را بندگی حیف است حیف
بی غم او زندگی حیف است حیف
سلام
موفق باشید
پاسخ:

وقتی از یک فشن به تمام معنا،یهو تغییر جهت میده،این یعنی ته اراده!!!

الان چند سال که چادر سرش می کنه در حد تیم ملی...حجابش،نجابتش،خانومیش 20...20!!!

به این میگن عنایت الهی!!!

علیکم السلام

سلامت باشید

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۱ چشم چشم دو ابرو
جایگاهی این چنینم آرزوست ...

کاش عشق واقعی رو واقعا پیدا کنیم ... ای کاش ...
پاسخ:

انشاالله نصیبتون...

کاش...

سلام 
قال الله تعالی : و لمن خاف مقام ربه جنتان ( الرحمن / 46 )
و هر کس را که از مقام پروردگارش بترسد ، دو باغ است .

یعنی اگر کسی زمینه گناه براش فراهم باشه و به خاطر ترس از خدا  ، اون رو انجام نده ، خداوند دو بهشت نصیبش می کنه . . . الله اکبر
پاسخ:
اتفاقا این دوستم از خدا نمی ترسه...خدا رو یک جور عجیبی دوست داره و می پرسته!!!

درست مثل عاشق و معشوق!!!

اینجوری با ارزش تر نیست؟!!!

منم تو طلائیه و تل زینبیه و غروب شلمچه و ملکوت دهلاویه و غربت شرهانی و عطش فکه خدامو شناختم.کربلا نرفتم اما دیدم، حس کردم اونجا خود کربلا بود.سه بار رفتم که از قدیم میگن تا سه نشه بازی نشه.منم گفتم تا سه نشه راضی نشه...خدا راضی نشه.رفتم و پامو گذاشتم رو جاپای رزمنده های گردان کمیل و چه لذتی داشت تنفس اون هوای پر از تقدس.همونجا بود که دردمو درمون کردم.همونجا بود که ارادم محکم تر شد واسه چادری شدنم که فهمیدم اگرچه چادرم سیاهه و سیاهیش شاید تو چش بعضیا بزنه اما هیچ رنگی بالاتر از سیاهی نیست و شدم سیاه پوش همیشگی خون حسین (ع) و بچه های حسین. کاش همه میتونستن طعم این لذتو بچشن.کاش...
پاسخ:
احسنت...
سر نمیزنی خانوم.نگو سر میزنم.اما من سر میزنم بیمعرفت نیستم.💐
پاسخ:

واه!!!

من که چند روز پیش سر زدم!!!

چه اراده ای داشته :) همیشه دلم می خواست خدا منو اینطوری امتحان می کرد :))
پاسخ:

اصلا اینجوری آرزو نکنید...

هرکسی نمی تونه از زیر بار این امتحان سربلند بیرون بیاد...کمرشکن هستش!!!

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۰ سیدمهدی نقیبی راد
سلام عالی بود عالی
پاسخ:

سلام

سپاس...

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۳۷ امیر طالبی برمی
سلام و درود خدا
ممنون از وقتی که میگذارید
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و خدایی که دراین نزدیکیست....

اراده ی خوبیه...انشالله بمونه که مطمئنن میمونه 

از تلنگرای یدفعه و تصمیمای جدی خوشم میاد خودمم دچارش شده بودم
:)
پاسخ:
برخیشون سبب خیر میشه...مثله همین تغییر نیت در عمل شما!!!
چقدر زیبا..
احسنت!
پاسخ:
ممنون...
لطف دارید...
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۳ دکـ لـ مـ هـ
دلِ پاک معجزه می‎کند...
نمی‎دونم داستان بود یا خاطره
اما خیلی دلنشین بود
پاسخ:
واقعیت بود...بر می گرده به 10 روز پیش...
 دلش که یه دریاست دوستم!!!
 برای من هم وقتی تعریف می کرد دلنشین بود...

بارگاهی که به شهر قم به پاست
هم برای نجف هم کربلاست
خاک اورا غرق بوسه می کنم
چون که جای پای اربابم رضاست
وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد.
 

 

پاسخ:
تسلیت...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۰ محمد کیوان

*هوالــجلیل*

بهره گیری و لذت از زندگی در حال و نیز آینده نگری از عوامل مهم موفقیت و آرامش در زندگی است. در اکنون زندگی کردن و آینده نگری باید در برگیرنده دنیا و آخرت باشد.

 «و در آنچه خدا به تو داده، سرای آخرت را بطلب و بهره ات را از دنیا فراموش مکن و همان گونه که خدا به تو نیکی کرده نیکی کن» (قصص/77)


پاسخ:

بله...


درود برشما
هوا چقدر خوب و دو نفره است...
من هستم وخدا...
و در جاده ی زندگی ،صورتم مهمان نسیمی که معطر شده از برف و امید به خودم میگم:هیچ چیز ارزش این و نداره که دستم رو از دستان مهربون خدا بکشم بیرون و بگذارم تو دست غیر خدا حتی توی این سرما و برف ...
راستی اونکه دستان خدا به به غیر اون فروخت غیر از افسوس چه چیزی رو بدست آورد؟؟؟


جالب و آموزنده ...

خداقوت ...

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">