باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

پاییزِ پاییزِ برگ از درخت می ریزه...

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ق.ظ

پاییز که می شود دلم ضعف می رود برای بارانش،بارانی نم نم...بارانی شر شر!!!

برای آن زیر باران رفتن و چرخ زدن ها...

برای خیس شدن ها...

 بغض کردن ها...

لرزیدن ها...

اشک ها...

لبخند ها...

باران پاییزی را باید عارفانه فهمید و عاشقانه دوست داشت...

آن کور مغز هایی که با چتر خود را از حس خوب خیس شدن محروم می کنند نمی دانند در آغوش باران جای گرفتن چه لذتی دارد....

گاهی که باران دیر می کند و برگهای خشک فرش زیر پای عابران می شوند و خش...خش خرد می شوند و دم نمی زنند،بیش از پیش نبودش احساس می شود...

چند روزیست که چشم به آسمان دارم تا بر کویر دلم ببارد،دلی که لبانش از عطش تابستانه ای ترک برداشته و دارد

می میرد....

خدایا...

دلم را بیش ازین چشم انتظار بارانت نگذاری که می ترسم لب تشنه چشم از خزانت برگیرد وجان را تسلیمت کند!!!

ببار بارون...!!!

۹۲/۰۶/۳۰
باران...

نظرات  (۲۹)

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر؛ با آن پوستین سردِ نمناکش.
باغ بی برگی،
روز و شب تنهاست،
با سکوت پاکِ غمناکش.
سازِ او باران، سرودش باد.

مهدی اخوان ثالث..
پاسخ:
داروگ کی می رسد باران...

دقیقا حال و هوای همون کوچه هست که بهت گفتم...

یه یک ماهه دیگه اون کوچه دیدنیه(درسته شما هم خوردید هم دارید خودتون ازین کوچه ها)ولی اگر پایه بودیم یه سر بیا بریم کلا جای قشنگیه!!!

اگر بیای بلات بستنی می خَلَما:))))))
اِاِاِ....
انگار همین دیروز بود،آدرسش رو به ما هم دادی!
خداییش چه حالی کردیم با آقا سید مهدی....................
اون موقع که ماشین نداشتیم ازون جا تا امام زاده رو پیاده می رفتیم و چه حالی می داد!!!
اما حالا چی؟!باورت میشه دو ماهه نرسیدیم یه رستوران بریم؟

پاسخ:

اِاِاِ...

بله یادم...

سادگی صفا میاره صمیمیت میاره...

اون چیزی که آدما رو از هم از با هم بودن دور می کنه تلاش الکی برای زیاد خواستنه!!!

الان اگر از هم دور شدید بدین خاطره که هر دوتاییتون ماشین دارید و کمتر با هم جایی می رید...

حتما برو پست دو سال پیش رو که برات ماشین خریده بود رو بخون!!!!!!!!!!!!

تنها راهش اینه که یه قرار ماهیانه بذارید برای با هم بودن...

همین!!!

منو با بستنی امتحان نکنا :))
نمیشه خیابونو بکَنی بیاری پایین؟:دی
پاسخ:
ببخشید!!!!
احیانا الیزابت 26ای شما؟!!!
یه زحمت بکش بپر مترو ،من میام دنبالت!!!
به بستنی فکر کن!!!
پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ،
اولین لحظه های پاییزت،از نم نم باران خوشرنگ،
و من آرزومند آرزوهایت... 
پاییز مبارک!!!
بوس
پاسخ:
مرسی عسیسم...
یا رفیق
سلام دوستم
پاییزت مبارک
عکس خیلی دل چسب بود !
رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:

سلام خانم خانما،

سپاس

اللهم عجل لولیک الفرج


............................................

پ.ن:تحرکات مجازیت که کم میشه ها آدم دلش برای "خانم پر انرژی" تنگ میشه...خوشحالم کردی!!!

سلام
رفتم پستم رو خوندما
چقدر ذوق می کردم  که دیگه لازم نیست برای اینکه من رو جایی ببره به اون بگم !بیشتر از مستقل شدنم خوشحال بودم،ولی این چندماهه که به علت مشغله ی کاری کلی از هم دور بودیم تازه دارم می فهمم در زندگی مشترک استقلال فردی مرزش خیلی محدوده و اگر اینجوری دنبال گشسترشش باشیم میشه امروز من و آقا سید مهدی!
ماه رمضون که هر سحر و افطار با هم بودیم به این نتیجه رسیدم که وقتی یکی رو دوست داری اگر کم ببینیش یا کم باهاش حرف بزنی مثل این می مونه که یک گلدون رو از آب و نور محروم کنی.خشک میشه.خشک چیه؟!
می میره باور کن...
منم داشتم می مردم،یعنی داشتیم می مردیم،که الحمدلله ماه رمضون شد!
ولی دوباره بعدش همون آشه و همون کاسه آبجی.
:((
پاسخ:

سلام

نبینم غمگین باشی آ !!!

هیچ بنبستی و هیچ انتهایی برای دوست داشتن نیست.آبی که جوش اومد بهش زمان بدی دوباره سرد میشه ولی گندمی که پخت هیچ وقت خام نمیشه!!!(مامان جون همیشه این مثل رو میزدن و می گفتن:اونی که دونه ی محبت که از هرم عاطفه تو دلش پخت دیگه به روزای خامیش بر نمی گرده!!!)

نگران نباش شما دو نفرم شاید یکمی به علت همون مشغله که گفتی از هم دور شده باشید ولی هنوز هم همون لیلی و مجنون چند سال پیشید...فقط باید یکمی هم برای خودتون وقت بذارید...همین!!!

چنتا پیشنهاد و راهکار خوب و کاربردی برات میل می کنم دوست جان...

۰۲ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۶ فرزند خاک
سلام...
ممنونم..نائب الزیاره بودیم..
ایشاالله به زودی زود میطلبه...
..
عاشق نشدی وگرنه میفهمیدی
پائیز بهاریست که عاشق شده است
..
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام
انشاالله...
..
پس عاشقی پاییز رو باید تبریک گفت نه خودش رو...
واقعا هم فصل بسیار زیبایی هستش و برازنده ی عاشقی...

عشق بهار رو به خزون پاییز مبتلا هم اگر بکنه باز هم خزان زیباست چون رنگ محبت داره...

..
محتاجیم به دعا
ممنون از حضورتون در سرای بارانی!
یا علی(علیه السلام)...

به نام خدا

 

سلام. ان شاء الله که خوب باشید..

 

خواستم هم فرا رسیدن پاییز رو تبریک بگم و هم احوال پرسی کرده باشم و هم عذرخواهی بابت این کم پیدایی.. ان شاء الله که حمل بر بی ادبی نشده باشه!

 

براتون آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.

 

التماس دعای فرج

 

یا علی

پاسخ:
سلام
پاییز بر شما و همسرتون هم مبارک!
انشاالله سالهای سال پاییزهای بسیاری در زندگی دونفرتون بهار بشه...
درک میکنم که سرتون شلوغ شده ولی مشتاق خواندن مطالب خوبتون هستم!
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی(علیه السلام)...

اگر اقا بیاید دیگر غروب های پاییزی دلگیر نمیشود.

برای ظهورش دعا کنیم

پاسخ:

سلام عزیزم

خیلی خیلی خوش آمدی...

چشم...

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام روزگار 
چه میکنی با نامردی مردمان 
من هم 
اگر بگذارند 
دارم خرده های دلم را 
چسب میزنم !
راستی این دل 
دل می شود ؟
پاسخ:

ببین می گم ارشد شرکت کن برای این روزا می گم...

خرده های دلت را؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حل میشه انشاالله...

توکلت پس کجا رفته خواهر؟!

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ارشد شرکت کنم که چی بشه؟!
ازین هم دورتر میشیم از هم ...ارشد...ارشد!!!
*** **** ** ***** **** *** ******* **** *********** ** ***** * **** * *** ** ***** **** *******محبت تو زندگی مشترک حرف اول و آخر رو می زنه!
بله خرده های دلم را!خب دلم رو شیکسته...
انشاالله!!!
پاسخ:

اولا در یک نظر عمومی همه چیز رو فریاد نزنی بهتره!!!

دوما،به قول مامان جون:آدم از بی کاری که گیر میده به موژه هاش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بابا صبح تا شب موندی تو خونه ازین فیلما و کتابهای بی سر وته فمنیستی می خونی و فکر میکنی که دیگه همه ی مردا ته خیانتن و شوهر خودتم دوست نداره و...

من چنتا راه حل خوب برات ایمیل کرده بودم.روشون فکر کن!!!


سلام

فضای وبتون خیلی برایم دلچسب بود.

ممنون از حضورتون در وب ما(تسنیم در بهشت)

اگر دوست داشتید تبادل لینک کنیم

راستی شما از کجا با وب ما آشنا شدید؟

پاسخ:

سلام

خدا رو شکر...

از فرزند خاک به شما رسیدم!

به سرای بارانی خوش آمدید...

چرا یدفه سیاه پوش شدی؟!
هرچند شیگتر شده وبلاگت...علل خصوص عکس پاییزت اینجا بیشتر جلوه میکنه!
برات یه شعر پاییزی دارم برو گوش بده حالش رو ببر(+)
پاسخ:

بین قالبای سه ستونه از همه خوشگلتر بود...همین!

ممنون از تعریفت و آهنگ...

ولی همینا رو گوش میدی که افسرده داری میشی دیگه!!!

کی گفته هر روز و هر هفته و هر ماه و هر سال پاییزه؟!!!

خدا دنیا رو چهار فصل آفرید که ما بفهمیم "ان مع العسر الیسرا"بعد از هر خزون و سرمایی بهار و زندگی ای هم هست!!

تا خزون پاییز رو نببینی و سرمای زمستون رو درک نکنی ،قدر نسیم بهار رو نمی فهمی و گرمای تابستون رو تاب نمیاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی قشنگ شد وبلاگت قالبشو مشکی کردی
پاسخ:
چشماتون قشنگ می بینه عزیزم!!!
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۹ فائزه سعادتمند
(اونیکه دهانش باز مونده از تعجب)
خوش بسعادتتون :)
شما چقد فرصت و مجال دارین واسه جواب دادن به تک تک کامنتها اونم به این مفصلی!
خدا قبول کنه ایشالا :)
-
مشعوف شدیم از پستتون...
پاسخ:
اولا،سلام!!!!

دوما،به سرای بارانی خوش آمدید...

سوما،رسم میهمان نوازی رو از خانواده یاد گرفتیم.ما کلا مهمون نوازیم اساسی...

شما عزیزانی هم که به وبلاگم سر میزنید میهمانید و احترامتون واجب!!!

چهارما،اتفاقا اصلا فرصت و مجال اضافی ندارم ولی از همونهایی که هست سعی می کنم نهایت استفاده رو ببرم....

قبول حق انشاالله...
با این حرفا دلم حال و هوای قدیما کرد....دلم خیلی چیزا خاست ...هوای ارزوهام...یکیشم بارون... ولی خدا را شکر این جایی که هستم میشه خیلی روزا اسمون رو بارونیدید...
پاسخ:

خوش به حالت...

ما که چشممون به در آسمون خشک شد از بس باران نبارید...

به سرای بارانی خوش آمدید...کلیک رنجه فرمودید!!!

یاحق...

سلام

دوست عزیز

ممنون که لینک کردید شماهم لینک شدید

پاسخ:
خواهش می کنم...
از شما هم ممنون...
یا رفیق
سلام عزیزم
چرا اینجا تاریک شده :(
البته عکس خودشو خوب نشون میده هااا .
راستی جمله اول وبلاگ هم ناب نابه .
منم دلم برای دوستان مهربانی چون شما تنگ میشه اما گاهی آدم خودشو گم می کنه چه برسه به وبلاگش !من گمشدم و با یه چراغ دنبال خودم می گردم ...

برام دعا کن این روزا برام سخت میگذره و پر از دغدغه است .
اللهم لک الحمد علی حسن بلائک

اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام خانوم پر انرژی گمگشده،

برقا برده شده خواهر...(بین خودمون بمونه قبض این ماه رو پرداخت نکردیم اومدن کابلامون و چیدن رفتند!!!)

گاهی میون تاریکی ها زیبایی هایی جلوه می کنن که سبب میشن تو سرت رو بگیری سمت خدا و بگی:

الهـــــــــــــی!خیلی مخلصیم...شکرت!!!

ضمنا من فکر میکنم آدما گم نمیشن چون لیدرشون قویه...خیلی قویه!فقط یکمی به لیدرشون کم اعتماد که میشن،راهنما ازشون فاصله می گیره تا فرد یکمی تو خودش که گم شد خودش به ضرورت حضور لیدر که پی برد،اونوقته که از حاشیه میاد تو متن و دستت رو می گیره و میذارتت روی ریل اصلی و کمکت می کنه...میدونی چرا؟!

چون دقیقا همونجاست که تو خودت رو که جلوه ای از خدایی رو پیدا کردی...

فقط کافیه ضرورتش رو درک کنی نه این که خودت دنبال خودت برگردی عزیزم!!!

اگر قابل باشیم...

الهــــــــــــی آمین!!!

اللهم عجل لولیک الفرج

یا نور
سلام مهربان ادبی [ماچ]

خوشم اومد از نوع نوشتنت . ممنون که دلگرمی و خرد میدی منو تو این حال ! البته مسئله من کم بودن اعتماد نیست فقط بی صبری هست .
شاید هم یه جورایی کمی صبر یعنی بی اعتمادی !!!! اما بهر حال گاهی بدتر از همه اینه که به بی صبری ات بلاتکلیفی هم اضافه بشه اون موقع کاملا دیگه گم شدی [ناراحت]

دیشب بعد از اینکه تو باران نم نم ، برات با قلم گم شده ام چکیدم ! از بلاتکلیفی دراومدم . خداروشکر . حالا فقط مثل همیشه باید صبر کنم صبر کنم صبر کنم و اعتماد . همین

یا من یکفی من کل شیء و لا یکفی منه شیء اکفنی ما اهمّنی
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

حسبنا الله و نعم الوکیل

رستگار باشی گلم - مایه قوت قلبی باران جان
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:

[شرمسار تمام ]

سلام خانم صبور،

خواهش می کنم،شما محبت دارید...

من فقط چیزی رو به شما گفتم که در سیر تجربه ای کسب کردم .تجربه ای بسیار سخت ولی پر ثمر...

اگر میگم اعتماد چون تنها راه حلش همینه...اعتماد منتج به روشنی هستش!!!حکم اون نور افکنی رو داره که به یکباره از بالا به کل محیط نور میده و تو دیگه میتونی همه ی وجوه یک مسئله رو به راحتی دریابی...

وقتی کنار دستت یک کلید برق هست تنها به سب شناخت و اعتماد به ماهیتش هستش که کلید رو میزنی!!!

صبر در راستای یافتن کلید برق یک ماجرا،از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است!!!

صبرتان مستدام...

انشاالله به زودی خورشید حقیقت بر کویر گمگشتگیت پرتو افکند!!!

الهـــــــــــــــــــــــی آمین!

اللهم عجل لولیک الفرج

۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۸ کوهنورد خسته دل
سلام خواهرخوبم
به نظر من همه مون کوهنوردیم... و کوهنورد گاهی خسته میشه... اما مهم اینه که با اراده ی تمام به راهش ادامه بده... برای همین تو وبم نوشتم راهی نمانده تا خدا... پس محکم و با اراده در مسیر میمانیم...
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
درست می فرمایید...
محتاجیم به دعا!!!
سلام

شرمنده میدونم پرویی هستا ولی مجبورم

میشه برید ب وبم و پست آخر رو بخونید و ب کسانی ک میشناسید اطلا بدین؟

ببخشیدا واجبه اگر کوتاهی بشه پیشه خونواده هاشون خیلی بد میشه و زنندس

بازم شرمنده و ممنون
پاسخ:
سلام
دشمنتون شرمنده
حتما سر میزنم!!!
۱۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۲ فرزند خاک
سلام...
ممنانیم...
دعایمان کنید
یاعلی مددی
پاسخ:

سلام

محتاجیم به دعا...

علی (علیه السلام) یارتون...


سلام. کم پیدایی
پاسخ:

سلام

هستم

هر روز وبلاگ شما رو که 100 درصد باز می کنم،چون منتظرم هنوزم...منتظر شما!

کلیک رنجه فرمودید...

یا حق

عرض تبریک و تسلیت فراوان آبجی،
اومدم برای اون جوجو خانم تو وبلاگ خالش متن تبریک بذارم،ستاره زنگ زد گفت چی شده،باور کن خورد وسط ذوقم کور شد رفت پی کارش!
اینقدر میری مرگ و میر یه وختی هوس نکنی هوس هوس بمیری؟!
به هرحال به همه تسلیت بگو به جز جوجو خودم که کادوشم محفوظه پیشمون.
پاسخ:

    ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام!!!

ممنون هم بابت تبریک و هم تسلیت...

کلا یه دو  سه نفری هستند اطراف من که جون میدن برای خبرگزاری ها،یکیشون همین سِتاره ست !!!

باور کن اصلا پاک عاشق خانواده های هسته ای شدم...این یکی اصلا پیچوندنی نبود،از میدون به سمت مسجد رو برای تشییع بسته بودند از فرط جمعیت!

این 4 ماهه که تقریبا هر دو سه هفته یکبار یه سری به بهشت زهرا زدیم برای همین مراسمها و... عجیب هوس قبر کردم!!!

قبری میان بیابانم آرزوست...همین!!!

 

دیووووووووووووووونه!
عروسیت انشاالله به زودی زود...
انقده دلم عروسی می خواااااااااااااد!
پاسخ:
سلام!!!!(مامانت یادت ندادن اول سلام بعدا کلام؟!!!!!)
شما لطف دارید واقعا ،دیوونگی از خودتونه!!!
ممنون مادربزرگ!
الان ویار عروسی فرمودید؟!!!

یا نور
سلام دوستم
دلم برات تنگ شده ! نمیای خیاط خونه ؟؟؟

راستی هنوزم ملتمس دعام

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
خانم پر انرژی،
از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن!!!!
محتاجیم به دعا خانم گل...
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.خیلییییی قشنگ مینویسید...مخصوصا مطالبی که در پی نوشت هاتون میزارید فوق العاده اس..
موفق باشید!!!:-)
پاسخ:
سلام
قربان محبتتون،چشماتون قشنگ می‌بینه...
معرفی میکردید می رسیدیم خدمتتون جهت دید و باز دید....
سلامت باشید
سلام...ممنونم.من وبلاگ ندارم واز طریق یکی از دوستان مجازیتون باهاتون اشنا شدم...*
ایشاالله روز به روز قوت قلمتون بیشتر بشه وبامطالب دل نوازتون همه روبهره مند کنید...:-*
پاسخ:
سلام
ممنون...
_________________
 آمّا!!!
ازون جایی که نه حوصلش رو دارم،نه وقتش رو که بخوام جویای ماهیت حقیقی شما دوستِ دوست مجازی خودم بشم،فقط میتونم بگم؛
به سرای بارانی خوش آمدید....
سلام
سایت پرمحتوا وزیبایی دارید
مطالبتون عالیه
اجرکم عندالله
باافتخار لینک شدید
لینک میفرمایید؟
التماس دعای شهادت
یازهرا
پاسخ:
سلام بر نون والقلم،
ازین ورها؟!!!
لینکم به روی چشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">