باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...

هَمیشہ بـاید کســـ ے باشد که مَعنے سه نقطه ے انتهاے جُملـــه هایت را بفَهمد...

باران نم نم...
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۹۵، ۲۳:۵۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    :) قشنگ بود

فعلا نوشت...

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ

 وایسا دنیا من می خوام پیاده شم!!!

+خیلی خیلی خستم...

 خوابم نمی بره؛

 دلم عجیب هوس لالایی بچگی هام رو کرده!!!

۹۴/۰۲/۱۶
باران...

نظرات  (۲۵)

سلام
بانوباران و وایسادنیا...؟!

الان دارم فک میکنم ماقدیماازترس چطوری خوابمون میبرده!
درست یادم نیس ولی خیلی لالاییای ضایعی میخوندن واسمون
خوب باشین الهی

یاعلی
پاسخ:
سلام
بابا خب دلم گرفته بود!!!
تا این حد ضایع؟!!!
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۱۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من من!!

لالا لالایی لالا لالایی 

(با ریتیم میخونی؟ لابد دانشجو هم هستی) :)

نبینم غمتو قناری؟
دنیا که وا نمیسه منتهی ما میتونیم وایسیم دنیا پیاده شه!هان؟
پاسخ:
آره با ریتم می خونم...
:)
اینم پیشنهاد خوبیه!!!
سلام عزیزم
نباشم برای دلت که گرفته،
خودمبرات لالایی می خونم!!!!!!!!!
یاد اون شبی افتادم که دلم گرفته بود،یاد لالایی ای که برام خوندی،آرومترین خواب زندگیم رو کردم اون شب:)))
عزیزمی دوست جونیم((بوس بوس))

پاسخ:
سلام
آره باشه...با همون صدات!!!
یادش بخیر...تو خوب خوابیدی ولی من تا صبح خوابم نبرد!!!

سلام
به ما هم سر بزنید...
پاسخ:
سلام
ان شاالله...
حس پر زدن و دور شدن بیشتر ...
پاسخ:
...
سلام
ما که هر کاری کردیم واینساد..ولی شما همچنان به تلاشتان ادامه دهید.. شاید تونستید :) :)
لالایی هم که عالمی دارد..
پاسخ:
سلام
متاسفانه نمی ایسته این چرخ گردون و داره لا به لای چرخ دنده هاش انسان رو له می کنه...
لالایی بچگی ها یه چیز دیگه ای بود...
وایسا دنیا وایسا دنیا
من میخوام پیاده شم ...

سلام
درست میشه
دنیا همینه ...
پاسخ:
سلام
تا منجی نیاد این کلاف سردرگم بچه شیعه ها درست نمی شه...
دنیا همینم نیستا...
ما همینجوری قبولش کردیم!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
با مطلب"دختر زیبایی که شب  در حجره طلبه خوابید!!" به روز هستم
یا علی

khademin.blog.ir
پاسخ:
سلام
موفق باشید...
یاعلی علیه السلام...
۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عیدتون مبارک

****************

بخوان به نام رهایی!

بخوان به نام بلوغ!

بخوان به نام صاعقه در التهاب شب!

بخوان به نام ساقه امید در پهن دشت یاس!

بخوان به نام خالق خورشید!

بخوان به نام نامی عشق!

به اسم اعظم معشوق!

بخوان نبی گرامی!

بخوان رسول عشق و امید!

بخوان به نام نامی توحید!

تو خواندی

و عطر آوای تو…

فضای زمین و آسمان را آکند

بوی خوش عشق

ملائک را بی تاب کرد

فرشتگان سر به سجده بردند

و عرق جبین پیمبری ات ستردند

آری ، تو که خواندی

آسمانیان هلهله کردند

و عرشیان

نجات فرشیان را

مژده آوردند.


+سید مهدی شجاعی

پاسخ:
سلام برشما
عید شما هم مبارک...
ممنون بابت شعر زیبایی که گذاشتید...
سلام باران بانوی نا پیدا
:)

عیدتون مبارک

یاعلی
پاسخ:
سلام سما جان
هستیم!هرچند به قول شما ناپیدا...
عید شما هم مبارک...
یاعلی علیه السلام

مبعثش با
اقرا باسم ربک
آغاز و با
انا اعطیناک الکوثر
بیمه و با
الیوم اکملت لکم دینکم
جاودانه شد

عیــــــــدتـــــــــان مبارک ...
پاسخ:
عید بر شما هم مبارک...
یا رفیق من لا رفیق له 
سلام باران خانوم !
چه بی خبر و بی حرف و صدا شدی !!! :(
دلم برات تنگ شده ... 
احتمالا مشغول امتحانای دانشگاه هستی درسته ؟
موفق باشی ...
راستی من این سرود "وایسا دنیا " رضا صادقی رو خیلی دوست داشتم و زمان پیش دانشگاهی گوش میدادمش و می خوندم ؛)

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام محجوبه جان
شما مامان شدی دیگه سرت شلوغه...
ما که پی کارهای هر روزمون هستیم...
Oo
پاسخ:
?!!!
سلاااام بانو
:)
پاسخ:
سلام عزیزم
کلیک رنجه کردید...ازین ورا؟!!!
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام بانو. اوقات تون بخیر.خداقوت درس و مشقا. خوب هستید ان شاءالله؟! دلمون براتون تنگ شده .موف باشید و سلامت
پاسخ:
سلام پلک عزیز
درس و مشقامونم خوب هستش...
منهم دلتنگه همگی دوستان هستم...
ان شاالله از ماه مبارک دیگه سور هستم...
سلام
وقت بخیر

اومدیم یه سر بزنیم

پست بالا هم که رمز داشت

یا علی
پاسخ:
سلام
خوش آمدید
پسوورد پست بالا رو هم که براتون گذاشته بودم...
یاعلی علیه السلام...
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
"سور" !؟ // وات ایز "سور" ؟!
پاسخ:
ِسِوِر...
منم دوست دارم پیاده بشم اما حیف ...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۳ محدثه انصاری
اینجور مواقع که کم میارم بهش میگم آهااااااااااااااااااااااااااای دنیا بچرخ تا بچرخیم
پاسخ:
بچرخ تا بچرخیم...
جمله ی خوبیه...
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
یا رفیق من لا رفیق له 
سلام دوستم 
ماه رمضانت مبارک :)
ممنون از کوک مهرت عزیزم 
الان فاطمه خوابید باز می خواستم برم دنبال کارایی که عقب افتاده اما گفتم ی سر بیام نت و پیش دوستان ...
منو هم حتما دعا کن تو این ماه 

رستگار باشی
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
ماه رمضان شما هم مبارک...
ببوس روی ماه دخترت رو...
کماکان در واتس اپ یا تلگرام منتظر عکسای قشنگش هستماااا!!!
سلام
ان شاالله زودتموم بشه امتحاناتون...خوبا!:)
التماس دعا

یاعلی
سلام من به بلاگ پیوستم.خوشحال میشم ببینمتون.
پاسخ:
سلام
به جمع ما خوش آمدید...
حتما سر می زنم...
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۸ ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م

بسیار کلنجار رفت
اول با مرغابی ها بعد با میخ در......
هر کدام میپرسید: چرا؟؟؟
آرام در گوشی می گفت :
دل تنگ فاطمه ام


اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ

dele reyhane mige
سلام
منم بعضی وقت ها دلم خیلی میگیره و هوس بچگیام رو میکنم، شاید بیشتر هوس بچه بازیام رو میکنم. چه دورانی بود، یادش بخیر...

پاسخ:
هعی...روزگار!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی